Binecunoscutul producător japonez de electronice are în portofoliul prezent în țara noastră linia de laptopuri, tablete și pe cea de televizoare.
Distribuția laptopurilor de larg consum împreună cu cea a tabletelor va fi realizată, începând cu luna ianuarie a acestui an, de compania ASBIS România, iar distribuția laptopurilor adresate segmentului business este realizată prin intermediul companiei MB Distribution, prin parteneriatul încheiat în luna martie a anului 2014.
Distribuția televizoarelor Toshiba va fi realizată în continuare de compania Skin Media, pe baza parteneriatului încheiat în urma cu 2 ani.
„Toți cei trei parteneri sunt în egală măsură importanți pentru noi, iar acordul încheiat la începutul acestui an ne va oferi un plus de forță în abordarea pieței’’, a declarat Lucian Condruz, Toshiba Regional Sales Manager.
Toshiba este unul dintre cei mai importanţi jucători locali pe segmentul de laptopuri, o piaţă totală estimată de companie anul acesta la circa 520.000 de unităţi. Cota de piață deținută pe acest segment este în prezent de 10-11%.
Toshiba ţinteşte anul acesta către consolidarea vânzărilor de echipamente din categoria PC consumer și către creșterea vânzărilor de tablete cu Windows 8 și a televizoarelor, unde își propune creșteri de 40-50% față de anul trecut.