Proiectele de informatizare aduc schimbarile dorite in organizatie daca sunt folosite la parametri pentru care au fost realizate.
Odata ce ati implementat o solutie de management al afacerilor Enterprise Resource Planning (ERP), trebuie sa va asigurati ca este folosita. Este primul pas pentru a obtine beneficiile asteptate: cresterea calitatii serviciilor oferite, clienti mai multumiti, vanzari mai bune, costuri atent controlate, previzionarea atenta a cash-flow-ului, simplificarea procedurilor uzuale, o comunicare in grup mult mai eficienta, o vizibilitate superioara in raport cu firme similare.
Rezistenta la schimbare este dusmanul oricarei organizatii. Respingerea sistemului din diverse motive ”nu ma pricep/n-am timp de training /era mai bine inainte/mi-e frica sa nu-mi pierd jobul pentru ca mi s-au redus din sarcini”, lipsa de comunicare si lipsa de implicare a managementului amana obtinerea avantajelor pe care trebuie sa le aduca un sistem informatic.
”Din 1994 si pana acum, foarte multe firme de productie, comert, utilitati, petrol si gaze, constructii, operatori portuari sau aeroportuari, firme din domeniul financiar-bancar au ales sa foloseasca sistemul ERP de la SIVECO Romania – SIVECO Applications – si au beneficiat de eficientizarea activitatii lor. In companiile unde managementul a incurajat folosirea acestui sistem, rezultatele au fost remarcabile. Suportul nostru este permanent. Echipa de implementare din SIVECO acorda o atentie deosebita nu numai modului de implementare si de pregatire a utilizatorilor, dar si serviciilor de suport tehnic post-implementare – ori de cate ori intervin modificari legislative, cand este nevoie de upgrade-uri, in cazul in care se modifica numarul de useri, pentru corectarea abaterilor survenite in funcţionarea sistemului informatic etc”, declara Lacramioara Barseti, director departament SIVECO Applications.