Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications anunță rezultatele financiare pentru T4 2014, încheiat la 31 decembrie 2014, conform indicatorilor de performanță raportați de către OTE Group.
“Trimestrul al patrulea 2014 este marcat, fără îndoială, de T, rebrandingul care a integrat complet operațiunile comerciale ale Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications cu scopul de a deveni operatorul integrat numărul unu din România. Au fost făcute investiții semnificative în acest proces fără precedent, cu impact direct asupra EBITDA. Cu toate acestea, la trei luni după rebranding, primele rezultate au început să se facă simțite – un număr încurajator de noi abonamente pentru pachete de comunicare nelimitată și divertisment, o creștere stabilă pe segmentele – vedetă, precum TV și serviciile ITC pentru companii”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.
În ciuda condițiilor de piață, cele două companii și-au menținut traiectoria pozitivă și și-au continuat planul de investiții, cea mai mare parte a acestora fiind orientată către extinderea rețelelor FTTH, 3G și 4G. Astfel, la finalul lui 2014, acoperirea FTTx era disponibilă în 22 de orașe, cu planuri de expansiune rapidă, asigurând viteze între 100 Mbps și 1Gbps pentru Internet. În 2014, serviciile 4G au atins o acoperire de 50% în zonele urbane, cu viteze de 150 Mbps. De asemenea, pe partea mobilă, au fost continuate eforturile de modernizare, extindere și optimizare a rețelei pentru toate tehnologiile disponibile (GSM- 2G, UMTS-3G și LTE-4G), putând astfel acomoda un trafic de date dublu în comparație cu sfârșitul anului 2013. Extinderea acoperirii rețelei mobile a vizat, în principal, zonele urbane indoor, drumurile naționale și zonele rurale, fiind vizați cu precădere clienții de business.