Business — February 4, 2016 at 11:26 am

Xerox Romania in randul clientilor strategici

by

Conform unui sondaj de satisfacţie, 82% dintre clienţii Xerox România sunt foarte multumiţi de performanţa generală a companiei. De asemenea, 99% dintre aceştia ar recomanda Xerox şi altor utilizatori şi vor continua să folosească serviciile şi produsele companiei. Sondajul a fost realizat în octombrie 2014, pe un eşantion format din 300 de utilizatori din rândul clienţilor strategici.

poza_gabriel-pantelimon“Pentru noi este foarte important să ştim în permanenţă care este percepţia clienţilor despre companie, despre competiţie, să identificăm care sunt punctele forte şi care sunt aspectele ce trebuie îmbunătăţite”, spune Gabriel Pantelimon, General Manager Xerox România“Efectuăm periodic sondaje de satisfacţie pentru că dorim să fim proactivi şi vrem ca serviciile şi produsele Xerox să susţină în permanenţă activitatea de business a clienţilor noştri.”

Potrivit sondajului, Xerox România are o imagine solidă pe piaţă, asociată, în special, cu atribute de tipul: profesionalism, seriozitate, amabilitate, încredere, promptitudine şi calitate.
Sondajul mai arată că, din punct de vedere al aspectelor importante pentru clienţi, pe primul loc se situează echipa de suport şi cea de asistenţă tehnică, care trebuie să răspundă eficient şi la timp solicitărilor. Pe locul doi se află serviciile, care trebuie să fie de calitate, iar pe locul următor, livrarea consumabilelor, care trebuie să se facă rapid.
Din punct de vedere al performanței, Xerox a înregistrat un scor peste media de 50 de puncte, adică 82 de puncte din 100. Aspectele cele mai apreciate de către clienţi sunt amabilitatea şi atitudinea potrivită a angajaţilor (89%), uşurinţa contactării şi comunicarea bună de-a lungul procesului de soluţionare a problemelor (77%). Există și aspecte care pot fi perfecţionate, acestea intrând în zona de proactivitate prin inovație.

În fine, atunci când vine vorba despre relaţia cu Xerox şi aspectele care trebuie îmbunătăţite, 65% dintre respondenţi au declarat că nu au avut nicio problemă în ultimele 6 luni, în timp ce 32% dintre ei au menţionat că, deşi au avut probleme, au fost multumiţi de modalitatea în care acestea au fost soluţionate.