Servicii IT — February 5, 2016 at 4:00 pm

Xerox Document Analytics Services, o noua solutie pentru serviciile sale de management al documentelor

by

document_analytics_services_brochureXerox Document Analytics Services ajută companiile să înţeleagă mai bine de ce, unde şi cum sunt folosite documentele în fluxurile de lucru.

Strategia Xerox privind serviciile de management al documentelor este bazată pe o abordare în trei etape – evaluare și optimizare, securizare şi integrare, automatizare şi simplificare şi este concepută pentru a îmbunătăți procesele de lucru cu documentele de zi cu zi. Pentru a realiza acest lucru, companiile trebuie să înţeleagă, mai întâi, modul în care funcţionează fluxurile de lucru.

De aceea, Xerox Document Analytics Services oferă o analiză detaliată a felului în care sunt utilizate documentele în cadrul companiilor. Informaţiile sunt culese din mai multe surse, cum ar fi echipamente și operaţiuni de imprimare, audituri ale documentelor arhivate sau nu, interviuri cu clienţii. Toate acestea contribuie la identificarea comportamentelor de imprimare, precum și la găsirea de soluţii pentru a fluidiza procesele și a reduce costurile.

Rezultatul acestor evaluări contribuie, de asemenea, la stabilirea celor mai bune procese de automatizare şi simplificare, cum sunt, de exemplu, alternativele digitale și managementul de conţinut, care pot fi valorificate. În plus, Xerox Document Analytics Services oferă recomandări pentru acțiuni viitoare, care ajută companiile să ia decizii informate şi să îmbunătăţească fluxurile de lucru.