Externalizarea serviciilor de IT către echipe specializate, care au acoperire națională și oferă clienților timp de intervenție personalizat, pot aduce acestora reduceri de costuri de până la 30%. În plus, pe lângă diminuarea cheltuielilor cu serviciile IT, cei care aleg outsourcingul în detrimentul prestării acelorași servicii cu forțe proprii, economisesc timp și își eficientizează procesele de lucru.
Cele mai uzuale solicitări primite de la clienții companii sunt incidentele aferente echipamentelor de imprimare / scanare documente, în proporție de 40%, cele de laptop sau PC (30%), de servere (15%) și cele care revin echipamentelor de comunicații (10%).
Prin apelarea la serviciile de outsourcing, clienții pot realiza o reducere de costuri de până la 30%. În cazul serviciilor de print, care se referă la externalizarea flotelor de echipamente de printare, reducerea poate fi chiar mai mare, dacă se iau în calcul și costurile indirecte, de aprovizionare, comenzi, stocuri de consumabile sau volumele printate.
Cei mai mulți clienți sunt cei care au puncte de prezență răspândite pe întreg teritoriul României sau în anumite regiuni ale țării și provin din industrii precum finanțe, asigurări, retail, distribuție, farma sau telecom. Aceștia au inclus în contracte un număr nelimitat de intervenții.
Perioadele în care clienții finali apelează mai mult decât de obicei la serviciile oferite de rețeaua de service, coincid cu sărbătorile de iarnă și cele Pascale, când crește numărul de achiziții de produse IT.
Sursa: Sistec