Xerox îşi extinde activitatea de servicii oferite clienţilor europeni, prin deschiderea unui nou centru de customer care în Bacău, unde va angaja 140 de specialişti.
Noul centru, aflat în clădirea DiLivio Business Center, pe strada Ion Luca Caragiale numărul 1, va oferi servicii de custormer care clienților din Italia. Numărul angajaților va creşte, odată cu diversificarea serviciilor oferite.
“Centrul din Bacău, nu numai că extinde prezența Xerox în România, dar se alătură unei rețele globale, care procesează informații pentru clienții din întreaga lume”, a spus Roberto Montandon, Vicepreședinte Strategy and Business Development, Customer Care Services, Xerox. “Clienții noștri apreciază competențele angajaţilor din România, precum cele lingvistice și tehnice, dar și dorința acestora de a-și construi o carieră într-o companie care oferă servicii la nivel global.”
Candidații care concurează pentru posturile libere trebuie să cunoască limba italiană, să aibă competențe de utilizare a calculatorului și experiență anterioară în domeniul serviciilor pentru clienți. Angajații din Bacău vor face parte dintr-o echipă formată din 55.000 de agenți la nivel global, care răspund zilnic, din cele 160 de centre, la 2,5 milioane de solicitări, în aproximativ 30 de limbi.
Xerox deține în România două centre în București, trei în Iași și unul în Oradea, cu un număr total de peste 2.000 de angajați. Compania este prezentă în România de peste 45 de ani, oferind o gamă variată de imprimante, copiatoare, multifuncționale, precum și servicii conexe şi de business.
Pentru angajări şi detalii legate de posturile libere, contactaţi: call.specialist@xerox.com.