Kandia Dulce Romania a implementat sistemul SFA – HERMES Merchandising & Marketing punand bazele unui sistem informational de suport decizii de trade marketing si business development in FMCG.
Automatizand intreaga echipa mobila ce desfasoara activitate de teren – Field Force & Key Acount Representatives, cu sistemul HERMES pe terminale Android, compania si-a transformat forta de reprezentanti mobili in cea mai importanta sursa de informatii de business verificate, culese permanent din piata. Informatiile culese in baza unui set extins de chestionare de trade-marketing sunt centralizate si livrate sub forma unor rapoarte de lucru, rapoarte ce se constituie practic intr-un set de instrumente extrem de valoroase care permit fundamentarea deciziilor tactice, de punere in practica si implementare a strategiei de dezvoltare a afacerii.
„Informatiile specifice culese de reprezentantii nostri de la punctele de vanzare, ne permit sa monitorizam evolutia afacerii. HERMES poate fi privit ca un sistem viu de senzori specifici care ofera rapid feedback echipei noastre de management, in urma aplicarii strategiei de marketing si vanzari in punctele de vanzare.”
– Mihai Georgescu, Managing Director – Kandia Dulce Romania
Acoperind intreg spectrul de activitati de promovare, pe principalele canale de vanzare din FMCG, Modern Trading (MT – vanzarile prin KA) si Traditional Trade (TT – distributia traditionala), echipa de conducere si business development a Kandia a dorit sa puna in practica o viziune noua, elaborand un set complex de cerinte care au putut fi modelate si livrate cu ajutorul sistemului HERMES – SFA #1 in Romania.
„Am ales HERMES in urma unui screening complet al solutiilor disponibile, solicitand oferte si demo de la principalii furnizori. Demo-ul furnizat de Transart, calitatea tehnica a aplicatiei mobile, referintele extrem de bune si apoi discutiile directe avute cu echipa Transart, ne-au convins ca si din punct de vedere business,Transart are experienta, cunoaste in detaliu tematica si ne poate configura in timp scurt sistemul dorit de noi. Oferta financiara atractiva si flexibilitatea in negociere ne-au permis sa parafam intelegerea si sa trecem rapid la implementare.” a declarat Alin Mihesan – Business Development Manager, Kandia Dulce Romania.
Implementarea a decurs fara probleme, cu intarzierile neplanificate cu tot, incadrandu-se in mai putin de trei luni de la start, respectandu-se practic toate termenele asumate de comun acord pana in faza de Go Live.
“In ce priveste departamentul de vanzari, principala imbunatatire sesizata dupa implementarea HERMES este pe partea de organizare, monitorizare si control al activitatii desfasurate de echipa din teren. Acum pot vedea activitatea desfasurata de fiecare membru al echipei si pot interveni rapid, cu feedback concret si punctual, de cate ori consider ca este necesar. Mai mult, intrucat o parte din bonusul primit depinde de activitatea inregistrata in sistem, oamenii nostrii au acceptat si adoptat rapid HERMES, de indata ce au realizat cat de mult ii ajuta aplicatia sa-si faca treaba si sa-si atinga obiectivele.” a declarat Radu Mazuru, Sales Manager Kandia