Business — February 6, 2016 at 7:46 am

VERACOMP mizeaza pe solutiile IT de telecomunicatii

by

cma-desktop2O componenta a strategiei VERACOMP, in 2015, va fi accentul pe promovarea solutiilor de telecomunicatii, inclusiv solutii specializate de tele/videoconferinta.

„Pana in 2014 solutiile cele mai importante ca pondere in proiectele realizate au fost cele de securitate si networking, reprezentand peste 80% din totalul cifrei de afaceri realizate. Din 2014 lucrurile au inceput sa schimbe usor-usor. Am adaugat portofoliului nostru branduri importante, cu pozitie solida in piata de profil, atat in zona solutiilor de stocare, cat si pe telecomunicatii. Vrem sa crestem numarul proiectelor initiate si, implicit, ponderea acestora in vanzarile Veracomp,” declara Catalin Matei, CEO, Veracomp. 

Pe zona solutiilor de telecomunicatii, Veracomp ofera partenerilor sai solutii complementare de la trei producatori-lider: LifeSize – cu solutii de tele/videoconferinta, Audio Codes – pentru aplicatii VoIP si Polycom – pentru solutii unificate de comunicare.

catalin-matei_veracomp_ceo_small„Oferim partenerilor nostri un portofoliu complementar de solutii IT specializate de telecomunicatii. Recenta distributie Polycom, semnata la finele anului trecut, ne da incredere in faptul ca acest segment de solutii va inregistra o crestere semnificativa. Intentia noastra este ca – din totalul proiectelor si vanzarilor Veracomp, aceste solutii sa urce in 2015 pana la 20%, fata de 7% in 2014, mentinand totodata trendul ascendent al cifrei totale de afaceri. Suntem increzatori ca este un obiectiv realizabil, dat fiind ca pe de o parte acestea sunt solutii extrem de clar argumentabile la nivel de profitabilitate a investitiei, iar pe de alta parte pentru ca, in Romania, gradul de adoptie al acestui tip solutii este inca redus – ceea ce indica un potential semnificativ al pietei,” afirma Catalin Matei, CEO, Veracomp.

Pentru a-si sustine obiectivul de crestere pe solutiile de telecomunicatii, Veracomp va aloca din 2015 resurse suplimentare (atat in zona de consultanta sales, cat si presales) si va organiza o serie de evenimente dedicate al caror scop este de a transfera si dezvolta competente specifice la nivelul retelei de parteneri. Un prim seminar de acest tip este planificat pentru inceputul lunii aprilie si se va concentra pe analiza tehnico-comerciala a solutiilor de comunicatii unificate furnizate de Polycom.