Retail / Horeca — February 7, 2016 at 1:00 pm

Cum poate ajuta IT-ul jucătorii din piața de retail?

by

timthumbSIVECO Applications 2020 este o soluție de management care contribuie la îmbunătățirea proceselor de lucru și la creșterea vânzărilor în retail

Retailul este una dintre cele mai competitive piețe peste tot în lume. Această caracteristică impune o capacitate de adaptare și de reacţie ridicată la schimbarea rapidă a cerințelor numeroase și din ce în ce mai sofisticate ale cumpărătorilor.

Diversitatea canalelor de distribuție și comunicare, schimbarea preferințelor și a cererii clienților amplifică dificultățile într-un mediu deja dificil, în care, pentru a supravietui, retailerii trebuie să obțină profit.

IT-ul vine în sprijinul comercianților pentru a răspunde mai prompt și mai eficient cerințelor consumatorilor atât prin îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite, cât și prin reducerea costurilor și optimizarea fluxurilor de lucru.

Este un fapt dovedit că, într-o bună măsură, capacitatea unei companii de a reacţiona la schimbare şi de a se adapta la noile condiţii de activitate ţine şi de infrastructura informatică a acesteia, soluțiile IT fiind esențiale pentru creșterea eficienței și profitabilității și pentru fidelizarea cliențiilor și furnizoriilor.

SIVECO România răspunde necesităților acestui segment de piață cu un pachet de soluții informatice care acoperă atât activităţile de front-office, cât şi de backoffice, de la gestiunea depozitelor, gestiunea casei de marcat, stocuri, achiziții, mijloace fixe, vânzări, financiar-contabilitate, contracte, dar și transporturi.

Soluțiile pentru retaileri fac parte din pachetul integrat SIVECO Applications 2020, un sistem adaptat cerințelor actuale ale pieței din România, practic cel mai cunoscut ERP românesc.

Pachetul de soluții IT al SIVECO România pentru retaileri
cuprinde un set complet de componente dintre care, unele, extreme de specializate:

1. Componenta Managementul Vânzărilor asigură urmărirea tuturor operațiunilor efectuate asupra produselor aprovizionate, managementul activității agenților de vânzări, managementul formulelor de calcul al preţului de livrare și oferă analiza comercială şi financiară a clienţilor.

2. Componenta pentru Managementul Depozitelor asigură optimizarea stocurilor și a fluxurilor unui depozit.

3. Componenta Case de marcat asigură controlul stocurilor în fiecare magazin, inventarierea automatizată, modificarea rapidă a cotei TVA și procesarea tranzacțiilor în timp real.

4. Managementul Mijloacelor Fixe asigură gestiunea mijloacelor fixe pentru întreaga perioadă de utilizare, de la achiziționarea și înregistrarea lor până când acestea sunt scoase din funcțiune precum și înregistarea automată în financiar-contabilitate a cheltuielilor cu amortizarea.

5. Managementul Transporturilor creează o arhivă cu privire la documentele mijloacelor de transport, gestionează foile de parcurs și definește coeficienţi specifici.

2_stefanitaghita_solutii
”Pachetul informatic pentru industria de retail a fost realizat de SIVECO România după o atentă analiză a problemelor existente în această piață. Astfel, în lipsa unui sistem informatic performant, am constatat cât de multe erori pot apărea, cu impact direct, negativ, asupra serviciilor furnizate clienților. Ori, satisfacția clienților este esențială pentru dezvoltarea afacerii și pentru îmbunătățirea reputației oricărui comerciant. Dorim să oferim acest suport informatic ușor de implementat și de folosit care să ajute firmele de retail să-și gestioneze eficient afacerea. Și aici ne gândim în mod egal la firmele mari, aparținând unor lanțuri importante de distribuție dar și la cele mai mici, independente”
, spune Ștefăniță Ghiță, director dezvoltare al departamentului SIVECO Applications.