Angajatorii trebuie sa se bazeze pe analiza fortei de munca pentru a ajuta angajatii sa prospere.
IBM a anuntat recent ca aproape tot ce credeam ca stim despre generatia mileniala, posibil sa fie eronat. Un nou studiu IBM dezvaluie ca suficient de mult din reclama exagerata facuta la adresa angajatilor din generatia mileniala nu este adevarata. Ei nu sunt “lenesi, numiti egoisti si superficiali” asa cum multi cred ca acestia sunt.
Rezultatele studiului global “Mituri, Exagerari si Realitati Incomode” au descoperit ca, diferenta fundamentala intre generatia mileniala si angajatii mai in varsta este de competenta digitala, care se datoreaza copilariei afundate intr-o lume digitala. Dar, pentru lucruri precum obiective in cariera, implicarea ca angajat, stiluri preferate de conducere si recunoastere, studiul indica faptul ca generatia tanara impartaseste multe dintre aceleasi atitudini ale celor din generatia X si generatia Baby Boomer de angajati.
Pana in anul 2020, generatia mileniala va reprezenta aproximativ 50% din forta de munca din Statele Unite. Asadar in urmatorii 5 ani, generatia mileniala va exercita o influenta crescuta asupra deciziilor organizatiilor, avansand in roluri de conducere si in principiu acaparand forta de munca.
Liderii de afaceri din ziua de astazi trebuie sa inceapa sa se pregateasca pentru aceasta schimbare prin crearea de spatii de lucru care vor maximiza punctele forte unice ale generatiilor mileniale. Pentru a face asta, in primul rand trebuie sa separe concretul de fictiune in ceea ce ii reprezinta cu adevarat pe cei din generatia mileniala.
Pentru realizarea acestui studiu, IBM a chestionat aproape 1.800 de angajati din cadrul organizatiilor de toate marimile, din 12 tari.