Enterprise Software — February 7, 2016 at 12:59 pm

ERP pentru HORECA

by

restaurantSolutia ASiS ERP destinata firmelor din domeniul HoReCa poate cuprinde urmatoarele aplicatii: HoReCa, Contabilitate si Gestiune, Personal si Salarizare, Mijloace Fixe, Tablou de Bord – rapoarte, indicatori, ASiSmobile.

Solutia ASiS gestioneaza fluxul complet al companiilor din domeniul serviciilor de alimentatie si cazare: restaurante, cantine, hoteluri, spa-uri, stranduri, statiuni, etc. Solutia HoReCa este optimizata inclusiv pentru a functiona prin integrare cu bratari electronice pe care se aloca coduri NFC. Aceste bratari pot inlocui plata cu numerar sau card in incinta strandurilor, aqua-parcurilor sau la evenimente unde e necesara gestionarea unui numar mare de clienti. Pe fiecare bratara electronica se aloca un cod de bare unic NFC prin care se gestioneaza intreaga gama de produse si servicii achizitionate de purtatorul bratarii in incinta hotelului, a spa-ului, etc. La plecare, prin scanarea bratarii, poate fi realizata decontarea produselor si serviciilor prin numerar sau card, evidenta lor fiind tinuta in ASiS ERP. De asemenea, sistemul ASiS optimizat pentru bratari electronice cu coduri de bare NFC permite inclusiv controlul accesului pentru turnicheti/bariere/dulapuri inchiriate.

Aplicatia ASiS HoReCa ofera:
– Functionarea modulului de Restaurant pentru touchscreen si dispozitive mobile dotate cu Android /IOS
– Reprezentarea grafica a meselor din locatie (pentru touchscreen)
– Preluarea comenzilor pe touchscreen sau de pe telefonul mobil (prin aplicatia ASiSmobile) si directionarea lor automata catre bucatarie
– Preluarea de observatii ale clientilor legate de comenzi
– Gestionarea integrata a comenzilor, pe stari, in front-office (sala) si back-office (bucatarie/bar)
– Vizualizarea in timp real de catre clienti, de pe telefonul mobil, a notei de plata prin scanarea unui cod QR si accesarea unei pagini web
– Identificare facila a produselor prin gruparea lor pe categorii si atasarea de imagini
– Realizarea de promotii Happy-hour
– Emiterea de note de plata, bonuri si facturi fiscale detaliate pe mese si clienti
– Modalitati de plata multiple: card, numerar, tichete de masa, puncte de fidelitate, bratari electronice
– Generare automata a consumurilor in baza retetelor
– Preluarea documentelor si inregistrarilor contabile aferente vanzarilor in aplicatia de Contabilitate si Gestiune
– Generarea de rapoarte dedicate: vanzari pe produse, ore, ospatari, antecalculatii, etc.
– Definirea grafica a structurii hoteliere pe nivele, camere – single, double
– Vizualizarea posibilitatilor de cazare in functie de criterii de filtrare variate
– Preluarea si gestionarea rezervarilor indiferent de sursa lor (online, prin site-uri specializate, on the spot)
– Gestionarea cazarilor si a decazarilor, a serviciilor oferite/produselor consumate pe camera
– Gestionarea de pachete turistice integrate (cazare, masa, servicii, etc)
– Generarea de rapoarte dedicate: gradul de ocupare a hotelului la data, vanzari pe surse de rezervare, etc.