Cel mai nou raport Ericsson ConsumerLab analizează experiențele persoanelor care folosesc des atât mijloacele de transport în comun, cât și mașinile personale pentru a se deplasa în unele din cele mai mari și importante orașe din lume: Londra, New York, Shanghai și Sao Paulo. Studiul explorează și atitudinile acestora față de eficiența soluțiilor IT&C dedicate rețelelor de transport.
În general, timpul pierdut petrecut în orice mijloace de transport este perceput ca fiind plictisitor și neproductiv. Mai mult decât atât, 47% dintre toate persoanele participante la studiu consideră că pierd peste 9 ore pe săptămână în mijloace de transport.
Raportul surprinde atât așteptările, cât și nivelul de satisfacție al consumatorilor legat de acoperirea soluțiilor IT&C în toate formele de transport urban, atât public, cât și personal, incluzând autobuze, metrou, taxiuri și autovehicule personale. Astfel, la nivel global, 55% dintre călători sunt nemulțumiți de acoperirea serviciilor de telecomunicații în mers, iar 66% sunt nesatisfăcuți de acoperirea serviciile de streaming video.
Studiul relevă și faptul că persoanele care își utilizează smartphone-ul aproape oriunde au sentimentul că sunt în pas cu tehnologia, spre deosebire de industria de transport, despre care cred că nu a reușit încă să se adapteze. În același timp, 82% și 79% dintre persoanele care folosesc des orice mijloace de transport în Londra, respectiv New York, utilizează aplicații mobile dedicate pentru a-și planifica mai eficient călătoriile.