Prodal ’94, producătorul Stalinskaya Vodka, a implementat soluția CPM de la Senior Software. Pentru că integrează într-o platformă unică funcționalitățile de Business Intelligence cu cele de management al performanței, soluția CPM permite oricărei companii să optimizeze întregul proces decizional, de la colectarea și introducerea datelor până la bugetare, prognoză, testarea scenariilor de business, analiza rapoartelor de profit și pierdere, cash flow, bilanț contabil și nu numai.
Fondată în urmă cu peste 20 de ani, Prodal ‘94 este astăzi una dintre cele mai mari companii producătoare de băuturi alcoolice din România. Principalele mărci din portofoliul companiei sunt Stalinskaya și Wembley Dry Gin. Datorită evoluției accelerate a afacerii, a planurilor de creștere a activității de export și nu numai, managerii au simțit nevoia unei soluții performante care să facă față cu succes cerințelor legate de bugetare și raportare.
„Ne-am dorit să avem acces la informație în timp real și să putem gestiona atât rapoartele cât și bugetele într-o singură soluție, iar aplicația CPM a răspuns acestor nevoi. La fel de importantă a fost și posibilitatea introducerii datelor direct în aplicația CPM, ceea ce nu am regăsit în alte soluții de raportare”, a declarat Cristian Nastase, CFO Prodal ‘94.
Cu ajutorul soluției CPM de la Senior Software managerii companiei Prodal `94 își pot crea cu ușurință bugetele, beneficiind în același timp de funcționalitățile avansate de raportare pe care aceasta le pune la dispoziție: drag&drop, drill-down, interogări de tip what-if sau what-for și nu numai. Mai mult decât atât, interfața intuitivă a aplicației CPM permite crearea oricărui raport – de la cele operaționale până la cele de analiză a cash-flow-ului sau a profitabilității – fără cunostințe de programare.
Înainte de implementarea soluției de bugetare și raportare de la Senior Software, informațiile cu privire la bugetele Prodal `94 erau centralizate și prelucrate în fișiere Excel. Acest proces era greoi și ducea la întârzieri în luarea deciziilor. Lipsa unui istoric și riscul pierderii datelor creștea gradul de imprecizie al bugetării. De asemenea, scenariile de tip What-If, prin care era măsurat impactul anumitor decizii asupra activității companiei, durau foarte mult și îngreunau procesul decizional.
„În prezent, cu ajutorul soluției CPM, lucrurile sunt foarte clare. Managerii pot să obțină foarte repede orice informație dorită. Timpul economisit și faptul că tabloul de bord poate fi văzut de oriunde sunt principalele avantaje ale soluției. Utilizarea unui astfel de soft contează foarte mult, pentru că îți oferă acces foarte ușor la informațiiși astfel poți obține o imagine de ansamblu asupra afacerii”, a adăugat .
Soluția CPM acoperă în cadrul companiei Prodal ‘94 toate cerințele legate de bugetarea și monitorizarea activităților de producție și distribuție. Aceasta permite bugetarea cantitativă și valorică a produselor din portofoliu grupate pe branduri, pe grupe de produse, pe distribuitori sau zone de vânzare. Mai mult decât atât, au fost dezvoltate rapoarte care permit compararea cu bugetele din perioadele precedente sau chiar compararea mai multor versiuni de buget pentru perioada curentă.