Raiffeisen Bank inițiază transformarea digitală ca răspuns la nevoile în schimbare ale clienților săi. Pentru a răspunde acestora într-un nou mod, banca a decis să înceapă procesul de schimbare din interior, îmbunătățind modul în care angajații săi comunică și colaborează. Primul pas al acestei inițiative a fost acela de a utiliza Google Apps for Work ca soluție e-mail, de stocare și partajare a documentelor, împreună cu introducerea unei noi rețele sociale și îmbunătățirea accesului de pe telefonul mobil prin intermediul Android for Work. Raiffeisen Bank este prima bancă românească care trece la Google.
Nevoile clienților băncilor au evoluat semnificativ în ultimii ani: un procent semnificativ dintre aceștia folosesc laptopuri sau dispozitive mobile pentru a-și accesa conturile de oriunde, oricând. În același timp, așteptările lor de la bănci sunt ca acestea să fie mai flexibile în ceea ce privește comunicarea, răspunsul la solicitări sau oferta de produse și servicii. Utilizarea Google Apps for Work le permite angajaților Raiffeisen să colaboreze în timp real la realizarea unor documente, să împărtășească bune practici și să comunice mai eficient. Iar Android for Work le permite să fie și mai productivi prin intermediul telefonului mobil.
Google Apps for Work este o suită de instrumente de colaborare în cloud, care include Gmail, Google Drive, Google Hangouts, Google Calendar, Google Docs, precum și rețeaua enterprise de socializare Google+. Toate mesajele e-mail, întâlnirile din calendar, documentele și multe alte informații create în Google Apps sunt foarte ușor accesibile prin intermediul oricărui computer sau device mobil acceptat.
Implementarea Google Apps for Work pentru toți cei peste 5.400 de angajați ai Raiffeisen Bank a durat doar 90 de zile și s-a realizat cu ajutorul Netmail, Google for Work Premier Partner.