Mobilitate — February 8, 2016 at 8:59 am

Evoluţie în stil Orange

by

Jean-Francois Fallacher, CEO Orange RomaniaOperatorul telecom şi-a făcut recent cunoscute planurile legate de piaţa românească pentru această toamnă şi pentru următorii cinci ani, prin strategia Essentials 2020. Ele includ schimbări de abonamente, introducere de servicii noi, investiţii în reţea, dar și o nouă promisiune pe care Orange o face clienților: de a fi întotdeauna aproape pentru a-i conecta cu ce e important în viaţa lor. Cele 9 teme în jurul cărora este conturată oferta comercială corespund nevoilor esențiale ale clienților: Familie, Acasă, În mişcare, Distracţie, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri.

Evident, schimbările cele mai importante care au fost anunţate sunt cele legate de planurile de abonamente.
Printre noile tipuri de abonamente se regăseşte cel puţin unul care are o importanţă directă pentru mediul de afaceri, mai exact pentru universul IMM-urilor.
Este vorba de abonamentul Orange Pro, un tip de abonament individual dedicat micilor întreprinzători, cu abundenţă de resurse, ce răspunde nevoii de optimizare și dezvoltare a afacerilor. În plus, companiile mici şi mijlocii ce aleg abonamentele Orange Pro beneficiază de ofertele Orange Share şi Orange Family.
Cei care apelează la abonamentul Orange Pro vor avea apeluri naționale nelimitate pentru toate planurile tarifare, mai multe date 4G și 4G+, mai multe oferte la terminale prin portofoliul dedicat, precum şi o ofertă Samsung Galaxy Ace 4 la 0 euro prin Buy Back cu Orange Pro 16.

La abonamentul descris mai sus se pot adăuga alte două tipuri de abonamente de care întreprinzătorii ar putea profita.
Este vorba de Orange NET, un tip de abonament care oferă cel mai rapid internet 4G şi Lenovo Tab 2 A8-50 4G la 0 euro cu abonamentul Orange Net 15.
Mai mult, Orange Net Duo 18 vine cu două terminale la 0 euro: Airbox 4G și homegate prin care clienții au internet fix și mobil într-un singur abonament cu 8 GB date mobile și100 GB date fixe.
În fine, Orange Share oferă un pachet abundent de internet care poate fi folosit la comun, pe tabletă și smartphone. Asta
înseamnă 50% mai mult internet pentru abonamentul de date atunci când acesta este conectat cu unul de voce.
Mai mult decât atât, pentru a avea acces mai uşor la cele mai performante smartphone-uri şi tablete, abonaţii Orange cu vechime mai mare de un an vor putea cumpăra astfel de dispozitive şi în rate, cu plata direct pe factura Orange. În plus, pentru a se putea baza pe o conectivitate neîntreruptă, la achiziţionarea oricărui smartphone 4G ei vor primi cadou o baterie externă Power Up, pe care, atunci când se descarcă, o vor putea înlocui oricând cu o baterie plină la orice magazin Orange.

Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania: “Prin noua noastră expresie de brand, prin noul portofoliu de abonamente, prin serviciile inovatoare, prin internetul de mare viteză şi acoperirea în care investim continuu, ambiţia noastră este de a le oferi clienţilor soluţii performante pentru a fi conectaţi cu ceea ce e important în vieţile lor, de la familie până la viaţa profesională”

Accent pe WiFi şi 4G
În premieră în România și în Grupul Orange, clienții Orange România vor putea folosi serviciul apel 4G, bucurându-se astfel de o conexiune instantanee la apelare, de aproximativ 5 ori mai rapidă decât până acum, de o claritate excelentă a sunetului prin HD Voice, precum și de posibilitatea de a folosi în același timp servicii de voce și internet la performanțe 4G. Serviciul apel 4G de la Orange a fost dezvoltat în parteneriat cu Samsung şi este disponibil împreună cu telefoanele Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S6 edge din oferta comercială Orange.
Totodată, în curând Orange va oferi serviciul de apel prin rețelele Wi-Fi, optimizând astfel folosirea rețelei sale și extinzând acoperirea pentru serviciile de voce în locuri greu accesibile.

“Strategia noastră este construită în jurul clienţilor, cărora le facem o promisiune fermă,” a declarat Jean-Francois Fallacher, Chief Executive Officer Orange România, cu ocazia lansării noilor oferte. “Prin noua noastră expresie de brand, prin noul portofoliu de abonamente, prin serviciile inovatoare, prin internetul de mare viteză şi acoperirea în care investim continuu, ambiţia noastră este de a le oferi clienţilor soluţii performante pentru a fi conectaţi cu ceea ce e important în vieţile lor, de la familie până la viaţa profesională. Aceştia vor descoperi la Orange ultimele tendinţe şi inovaţii digitale, răspunsul la aşteptările lor şi o experienţă de calitate”.
Investiţiile în reţea anunţate de oficialul Orange în acest sens pentru următorii ani se ridică la 500 milioane euro. Aceste investiţii vor fi efectuate în direcţia dezvoltării performanței și calității serviciilor 4G, a extinderii acoperirii din exteriorul și interiorul clădirilor, a unei mai bune experiențe pentru apeluri și internet și a unui consum redus de energie electrică.

Conform oficialilor Orange, complexitatea lucrărilor realizate în ultimii 2 ani a fost echivalentă cu cea din cei 5 ani anteriori și a inclus programe de modernizare a echipamentelor în zonele urbane, precum și de densificare și optimizare a rețelei în toate județele țării.
Până în prezent, clienții din 27 de județe ale țării și București se pot bucura de o acoperire şi o experiență a serviciilor îmbunătățite. În capitală, Orange are acum o reţea mai densă cu 50% pentru o acoperire 2G, 3G şi 4G superioară şi viteze de transfer mai mari. Acoperirea 4G în interiorul clădirilor a crescut cu 20%. De asemenea, ca urmare a creșterii de 6 ori în ultimul an a traficului de internet 4G la metrou în rețeaua Orange, acoperirea 4G a fost îmbunătăţită pe toate liniile, astfel încât clienții să se poată baza pe o conexiune de mare viteză fără întrerupere.

Serviciile Orange 4G sunt disponibile prin cea mai extinsă rețea 4G din România, care acoperă în prezent 96% din populația urbană și 70% din cea națională, respectiv aproximativ 4200 de localităţi.

orange2