Network One Distribution (NOD) consolidează brandurile proprii într-o divizie nouă și intră în acționariatul producătorului de biciclete Atelierele Pegas.
În prezent, NOD are în portofoliu opt branduri proprii: Cooking by Heinner și Vanora Home (menaj), Ugrow (puericultură), Momki (jucării), Serioux (IT), Heinner (electrocasnice si unelte) și Horizon (TV si Monitoare) și cel mai recent, Pegas (biciclete și accesorii). Divizia nou creată va continua dezvoltarea brandurilor proprii, inclusiv pe alte verticale de business, consolidarea și internaționalizarea lor, dar și servicii de outsourcing în dezvoltare de produs pentru alți producători.
Prin parteneriatul cu NOD, brandul Pegas își va accelera dezvoltarea la nivel național și internațional. Atelierele Pegas produce în prezent 2.500 de biciclete anual. În urmatorii trei ani, Atelierele Pegas țintește o creștere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăți anual și o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.
Mixul format de expertiza în R&D și branding a Atelierelor Pegas, pe de o parte, experiența și viziunea de business a NOD, pe de altă parte, vor consolida competențele ambelor companii în construirea unor branduri românești de succes.