Business — February 8, 2016 at 12:31 pm

Oracle cumpără Maxymiser

by

Oracle a semnat un acord pentru achiziționarea Maxymiser, un important furnizor de software bazat pe Cloud, care permite specialiștilor în marketing să testeze, să targeteze și să personalizeze ceea ce un client vede pe o pagină Web sau pe o aplicație mobilă, crescând substanțial interacțiunea cu clientul și veniturile. Maxymiser optimizează lunar experiența a peste 20 de miliarde de clienți, pentru branduri precum: Alianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger și Wyndham.

Oracle Marketing Cloud este deja platforma de software cu cea mai rapidă creștere pentru specialiștii în marketing la nivel global. Adăugarea lui Maxymiser la Oracle Marketing Cloud va întări cea mai cuprinzătoare soluție pentru administrarea de programe de marketing pe toate canalele digitale și pe toată durata ciclului de viață al consumatorului.

„Companiile caută din ce în ce mai mult metode inovatoare pentru a diferenția brandurile lor, crescând în același timp randamentul investițiilor și loialitatea bazată pe optimizarea experiențelor clienților”, a declarat Thomas Kurian, Președinte Product Development Oracle. „Împreună cu Maxymiser, Oracle Marketing Cloud permite companiilor să se oprească din ghicit și să înceapă să livreze ceea ce clienții își doresc pe toate canalele și dispozitivele digitale.”

„Misiunea noastră este de a ajuta companiile să folosească știința datelor pentru a testa sistematic, a descoperi și a prevedea ce își doresc clienții, dar și a livra experiențe unice, adaptate clientului”, a declarat Tim Brown, Chief Executive Officer Maxymiser. „Suntem incântați să ne alăturam Oracle și prin aceste capacitați să contribuim la extinderea Oracle Marketing Cloud.”