INTERVIU — February 9, 2016 at 5:33 pm

Heat Software – interesul noutăţii

by

heatCompania Romsym Data a organizat la sfârşitul lunii octombrie tradiţionalul său eveniment Romsym Day, dedicat partenerilor şi clienţilor de afaceri. În cadrul acestei secţiuni de securitate au fost prezenți și reprezentanții Heat Software, cu oferta proprie de servicii. Desprea această ofertă și strategia Heat Software am discutat cu Edvinas Pranculis, regional sales director Heat Software.

Club IT&C: Există o strategie Heat Software dedicată României?
Edvinas Pranculis:
Heat Software este un brand nou, format după fuziunea altor două companii. Suntem acum prezenţi în România ca să prezentăm portofoliul nostru complet de soluţii. Compania este specializată pe două direcţii: end point management, care lucrează mână în mână cu service management. România nu este o piaţă nouă pentru niciuna din fostele companii componente Heat Software, însă după fuziune portofoliul de produse şi soluţii s-a extins mult, aşa că obiectivul principal este prezentarea acestui portofoliu pieţei locale, ca să putem dezvolta noi oportunităţi de afaceri cu partenerii locali de canal de distribuţie.

Club IT&C: Ce vă diferenţiază pe piaţă?
Edvinas Pranculis:
Activăm în două zone de interes: service management şi unified end-point management. Din cea de-a doua perspectivă, aducem acum pe piaţă o platformă cu adevărat unificată, capabilă să ajute companiile de dimensiuni mai mari de pe piaţă să-şi gestioneze eficient infrastructura şi să lucreze cu un singur furnizor pentru a-şi acoperi toate nevoile de securitate şi de operaţiuni IT. În termeni de diferenţiatori principali, noi livrăm rezultate mai rapide clienţilor cu un TCO mai scăzut. Din perspectiva service management, Heat Software este unul din cei mai mari cinci furnizori de service desk din lume, iar această tehnologie este nou-nouţă pentru piaţa românească. Nu avem aici clienţi existenţi. Tehnologia este construită pe platforma next-generation, poate fi instalată la sediul clientului sau livrată ca serviciu din cloud, iar în termeni de beneficii, furnizează clientului servicii tradiţionale de service desk la un nivel calitativ şi de eficienţă superior.

Club IT&C: Ce înseamnă companii de dimensiuni mai mari pentru Heat Software?
Edvinas Pranculis:
Avem clienţi care lucrează cu cinci licenţe şi clienţi care lucrează cu sute de clienţi. În ciuda faptului că soluţiile lucrează cu clienţi de toate dimensiunile, clientul tipic pentru noi este reprezentat de firme cu cinci sute de staţii de lucru şi mai mult.