Relevance Management, primul partener al Qlik în România, anunță că în cel mai important studiul privind piața de Business Intelligence la nivel global, care este realizat de compania de cercetare Gartner, platforma Qlik a fost plasată în cadranul liderilor, pentru al șaselea an consecutiv.
Studiul „Gartner Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms”, publicat în data de 4 februarie, plasează doar trei jucători în cadranul liderilor, iar unul dintre ei este Qlik.
În plus, studiul relevă că anul 2016 marchează o schimbare radicală în piața de Business Intelligence la nivel global. S-a încheiat trecerea de la raportarea condusă de IT către analiza și raportarea de tip self-service, condusă de oamenii de business. De acum, majoritatea companiilor vor soluții de BI moderne, care să le ofere oamenilor de business posibilitatea de a-și analiza activitatea singuri, repede și eficient.
Despre Cadranul Magic al platformele de Business Intelligence, Ionuț Toader, CEO al Relevance, a declarat: „Ca prim partner al Qlik în România, suntem încântați de recunoașterea pe care Gartner o oferă soluților Qlik. Cadranul Magic de la Gartner arată o schimbare foarte mare în piața de Business Intelligence, ceea ce anticipam și noi. E adevărat că ne surprinde magnitudinea schimbării, dar, în plan local, am observat că multe companii caută deja soluții ușor de utilizat, rapid de implementat și puternice ca nivel de complexitate. Succesul soluțiilor Qlik implementate de Relevance vine exact din faptul că putem să le arătăm oamenilor de afaceri rezultate tangibile, într-un timp foarte scurt!”
Qlik este un pionier al analizei și raportării in-memory asociative. Compania a introdus aceasta tehnologie în 1994 și a perfecționat-o continuu. La finalul lui 2014, Qlik a lansat Qlik Sense, o nouă platformă de Business Intelligence, bazată pe o tehnologie îmbunătățită, numită QIX Associative Data Indexing Engine. Prin intermediul celor mai recente produse, Qlik Sense și QlikView v12, Qlik pune la dispoziția companiilor din întreaga lume soluții de data discovery asociativ, într-un mediu vizual, de tip self-sevice, care are capabilități avansate pentru integrarea datelor din surse multiple, guvernanță, lucrul colaborativ și acces personalizat la informațiile relevante de pe orice dispozitiv: laptop, tabletă sau telefon.
Parteneriatul dintre Relevance și Qlik a început acum unsprezece ani cand piața soluțiilor de Business Intelligence în România era dominată de jucătorii tradiționali de soluții de raportare.
Relevance Management, companie românească lansată în anul 2004, oferă soluții complexe de Business Intelligence, Big Data și Data Warehouse. Echipa de experți a companiei lucrează pentru un portofoliu de peste 100 de clienți: de la retail și producție, la materiale de construcții, servicii medicale și banking. Printre companiile care au ales Relevance se regăsesc nume precum Danone, ING Bank România, Regina Maria, Actavis, Albalact, Automobile Bavaria, CrisTim, Electroprecizia, Saint Gobain, Cyrom, Casa Pane, Gothaer, Up România, Comfert.
Cadranul Magic reprezintă un instantaneu al pieței de BI globale, dintr-un anumit moment. Pentru realizarea acestuia, Gartner evaluează ofertele furnizorilor, produsele actuale, feedbackul direct al consumatorilor și strategiile generale, precum și inițiativele viitoare și direcția de dezvoltare a produsului.