Salesforce a lansat o nouă versiune a platformei Lightning CRM, care include o soluţie Wave de analiză date, e-mail inteligent de la RelateIQ, achiziţia efectuată în iulie 2014, şi caracteristici configurare-cotare-preţ de la SteelBrick, achiziţia Salesforce de la sfârşitul anului trecut.
În plus, compania a anunţat un nou instrument telefonic integrat, prin intermediul căruia agenţii de vânzări pot efectua apeluri direct din Salesforce. Posibil ca noul instrument să nu aibă încă forţa lui Skype for Business, dar reprezintă un indiciu al faptului că este posibil ca Salesforce să ţintească şi acestă piaţă cândva. Această funcţionalitate este construită în aplicaţie prin folosirea interfeţei vocale de la Twilio.
Prin adăugarea tuturor acestor noi elemente, Salesforce încearcă să îşi ţină clienţii aproape. Ei îşi pot gestiona relaţia cu clienţii lor. Ei pot beneficia de integrare inteligentă cu serviciul de e-mail, care poate genera acţiuni în mod automat. De aceaşi manieră, ei pot genera o cotaţie, pot trimite un contract la semnat şi pot chiar să efectueze apeluri telefonice fără să iasă din aplicaţie.
Există apoi instrumentul de analiză date Wave, care oferă rapid utilizatorilor tablouri sintetice vizuale, grafice şi hărţi pentru ca aceştia să vadă cât de bine o duc, unde pot interveni pentru îmbunătăţiri, unde sunt cele mai bune oportunităţi şi toate metricile de care nevoie o echipă de vânzări ca să îşi facă eficient treaba.
În plus, Salesforce a granularizat toate aceste funcţionalităţi, astfel încât clienţii şi terţii care se ocupă de dezvoltare să şi le poată introduce în propriile aplicaţii.