Hardware — February 11, 2016 at 6:05 pm

Ceasul Vivoactive prezent acum în portofoliul Orange

by

garmin_garmin_vivoactive_black_m24862_0Începând de astăzi pasionații de sport pot găsi în portofoliul Orange de produse wearable cel mai nou smartwatch produs de Garmin, Vívoactive™.

Dotat cu un ecran color cu touchscreen, vizibil în lumina soarelui, baterie cu durata de funcționare crescută și sistem GPS, ceasul surprinde activităţi sportive precum:
Alergare – afişează numărul de pași, timpul şi distanţa, cu ajutorul GPS-ului, iar accelerometrul încorporat monitorizează viteza şi distanţa atunci când GPS-ul nu este disponibil, cum ar fi în cazul alergărilor din sala de sport.
Cycling – aplicaţia dedicată măsoară timpul, distanţa, viteza şi caloriile, atât pentru antrenamente, cât și pentru mersul zilnic cu bicicleta.
Golf – pasionaţii de golf pot descărca mai mult de 38.000 de trasee din întreaga lume, pot măsura distanţele şi își pot îmbunătăţi stilul de joc.
Înot – foloseşte o tehnologie pe bază de senzor pentru aplicaţia de înot care monitorizează distanţele, pasul şi caloriile consumate. În plus, VivoactiveTM este rezistent la apă, până la adâncimea de 50m.

Indiferent de sportul practicat, aplicaţia de monitorizare înregistrează progresul înregistrat între antrenamente în ceea ce priveşte numărul de paşi, caloriile şi distanţa şi stabileşte un obiectiv zilnic personalizat. În plus, ceasul trimite notificări la intervale lungi de inactivitate, prevenind astfel un stil de viaţă sedentar.

Ceasul Vivoactive poate fi purtat cu uşurinţă întreaga zi, fiind foarte subtire, și are la dispoziție brățări interschimbabile. Disponibil în două variante (alb și negru), poate fi achiziționat la prețul de 249 euro (TVA inclus) din magazinele Orange sau de pe orange.ro.

“Încă din octombrie 2013, când am adus primele produse wearable, portofoliul nostru a evoluat natural și a ajuns acum la peste 30 de modele diferite. Am observat o creștere constantă a interesului clienților pentru măsurarea activității fizice cu ajutorul produselor dedicate, astfel că putem vorbi în prezent despre vânzări de 5 ori mai mari față de momentul lansării.” a declarat Alexandra Faciu, Senior Product Manager în cadrul Orange România.