ADP®, lider global în furnizarea de servicii de management al resurselor umane, a anunțat astăzi inaugurarea noului Centru de Excelență din București, România. Acesta va servi drept centru global de servicii pentru clienții care utilizează soluțiile de management al capitalului uman,oferite de ADP, în scopul motivării forței muncă și dezvoltării unor afaceri de succes.
Centrul de Excelență din București reprezintă cea mai recentă inițiativă a ADP de extindere a suportului și serviciilor oferite clienților la nivel global. În prezent, ADP ofera tehnologia și expertiza necesare gestionării capitalului uman pentru aproximativ 610.000 de clienți din 100 de țări. În plus, compania oferă servicii bazate pe tehnologia Cloud de 16 ani.
ADP operează deja un centru de servicii în Praga, Cehia, iar anul trecut compania și-a extins prezența în Barcelona, Spania, pentru a sprijini oferirea de servicii tip ADP Streamline® către clienții din 100 de țări.
Centrul de Excelență din București are în prezent aproximativ 65 de angajați. Până în iulie 2017 compania estimează depășirea unui numar de 500 de angajați, ca urmare a răspunsului pozitiv al clienților ADP față de deschiderea acestei noi unități.
“Clienții noștri sunt încântați de perspectiva de a primi servicii consistente, accesibile și valoroase din partea asociaților noștri ADP din București”, a declarat Mark Benjamin, Președinte al ADP Global Enterprise Solutions. “Avem o echipă excelentă care va folosi sisteme și procese standardizate și automatizate pentru a sprijini clienții în optimizarea operațiunilor de HR și salarizare, în vederea dezvoltării forței de muncă. Serviciile oferite pornesc de la implementare și migrare și se extind sub forma celor complet integrate “.
La ceremonia de inaugurare a Centrului de Excelență din România a fost prezent alături de Mark Benjamin și Prim-Ministrul Victor Ponta, precum și alți oficial de rang înalt și reprezentanți ai mediului de afaceri.
TC Kong, manager cu o bogată experiență executivă în sectorul tehnologiei informației dobândită ca urmare a înființării și conducerii mai multor centre globale de servicii, a declarat că este încântat de avantajele pe care România le oferă companiei ADP pentru un centru de servicii de acest tip. Kong este Director Executiv ADP și conduce operațiunile Centrului de Excelență in Romania
“Bucureștiul dispune de specialiști de excepție, o infrastructură de telecomunicații solidă și o platformă care este în deplină conformitate cu normele de confidențialitate a datelor din cadrul Uniunii Europene”, a spusKong. “Știm că singura modalitate de a respecta standardele noastre stricte de calitate este recrutarea și cultivarea celor mai bune talente locale, pentru a putea oferi servicii de cea mai înaltă calitate clienților noștri”.
Centrul de Excelență din București va sprijini clienții care utilizează soluțiile ADP de management al capitalului uman. Acest sprijin va include accesul la servicii accesibile și înalt-standardizate, precum și asistență prin intermediul unui număr de telefon și a unei adrese de e-mail unice. Specialiștii dedicați acestei platforme vor uniformiza diferențele de fus orar, pentru a fi disponibili clienților, mai frecvent decât în cazul unui centru de servicii dispersate. ADP va continua să furnizeze calitate si flexibilitate în procesele de HR și salarizare, ca parte a serviciilor de management al capitalului uman.
La momentul actual, Centrul de Excelență permite acordarea de asistență în șapte limbi străine, urmând ca în viitorul apropiat numărul acestora să se dubleze .