Pentru a ajuta retailerii să le ofere consumatorilor o experiență cât mai apropiată de așteptările lor în locurile în care aceştia îşi fac cumpărăturile, Oracle introduce un pachet larg de soluții Cloud şi on-premise aliniat la noile cerințe din domeniu, pe care retailerii din întreaga lume îl pot folosi pentru a-și personaliza ofertele, a-și eficientiza operațiunile și pentru a-și depăşi marjele și a creşte vânzările.
Soluțiile de retail specifice Oracle, însoțite de varietatea de produse și servicii oferite, sunt folosite de sute de retaileri din întreaga lume pentru a-şi îmbunătăți permanent relațiile cu clienții, a construi loialitate faţă de brand și pentru a crește profitul. În acest moment, compania vine cu o îmbunătățire și o extindere a serviciilor și soluțiilor Cloud pe care le oferă.
Odată cu lansarea Oracle Retail 15, compania a introdus în procesele cele mai dificile ale retailerilor una dintre cele mai bune abilități de business intelligence ale sale, facilitând accesul și mobilitatea extinsă prin intermediul Cloud-ului. De asemenea, acest nou pachet îmbunătățește și integrează Oracle Retail Xstore Point-of-Service cu soluțiile de comercializare, pentru a face schimb de informaţii între magazine, merchandising și procesele de audit pentru preț și vânzare.
Oracle și-a îmbunătățit soluțiile făcându-le mai mobile, lucrând la designul interfeței pentru utilizator, pentru a putea fi accesibil pentru cei obișnuiți deja cu acest procedeu și cu aceste instrumente de raportare, la fel ca și aplicațiile standard pentru motoare de căutare pe Internet.