Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), eveniment „business to business” din Romania dedicat solutiilor digitale, mobile si de software, ajuns la a patra editie, se muta anul acesta in Pavilionul Central al Romexpo si asteapta peste 7.300 de participanti. IMWorld a inregistrat din 2012 si pana in prezent o rata medie anuala de crestere a numarului de participanti din mediul de afaceri de 31%.
„Noutatile cu care vine IMWorld in acest an sunt sectiunea pentru start-up-uri si scena speciala, pe care vor fi prezentate ultimele tendinte in dezvoltarea de aplicatii mobile si de web. In conditiile in care Romania este deja recunoscuta la nivel mondial pentru specialistii in IT pe care ii are, dar si pentru inventivitatea de care acestia dau dovada in materie de software, de aplicatii mobile si online, vrem sa le oferim cat mai multora dintre ei posibilitatea de a-si prezenta inventiile si de a-si face cunoscute ideile. Totodata, participarea la IMWorld 2015 poate fi si o rampa de lansare pentru start-up-urile locale”, a declarat Alexandra Dabu, Project Managerul IMWorld 2015.
„Incepand cu editia din acest an, Universum, organizatorul IMWorld, va sustine si va dezvolta in cadrul evenimentului Conceptul „Romania – hub regional de tehnologie”, tocmai pentru ca noi credem ca tara noastra, dintre toate tarile din Europa Centrala si de Est, are cele mai bune perspective pentru a aduce valoare adaugata, chiar la nivel mondial, domeniului de Internet & Mobile,” a adaugat Project Managerul IMWorld 2015.
Potrivit Universum, inovatia, creativitatea si viziunea sunt conceptele care definesc cel mai bine noua generatie de specialisti in solutii digitale – produsul care tinde sa devina „cel mai de succes export” al Romaniei in intreaga lume, iar IMWorld 2015 ofera acestei generatii sansa de a se prezenta si de a veni in contact cu investitorii straini interesati de creatiile lor.