Piața românească de CRM a intrat în etapa de maturitate, iar proiectele derulate de companiile locale devin tot mai complexe ca funcționalități. În acest context, Synergizer Business Solutionsa câştigat premiul „CRM Project of the year 2015” în cadrul unui concurs internațional organizat de compania CAS din Germania.
La secțiunea proiectelor internaționale, soluția câștigătoare a fost implementată în cadrul Isopan EST, producător și distribuitor de panouri termoizolante industriale. Derulat în 2014, proiectul acoperă întreaga activitate de vânzări a Isopan, care gestionează, de la București, relațiile cu clienţii și forța de vânzare din România dar și Moldova, Ucraina, Bulgaria, Ungaria etc și este cu atât mai valoros cu cât a concurat cu implementări derulate pe piețe măture din vestul și centrul Europei. În cadrul evaluării au contat accesibilitatea soluției de pe orice dispozitiv: telefon, tableta sau laptop, funcționalitățile de geomarketing, utilizarea pe mai multe piețe din regiune, posibilitatea de ofertare în opt valute naționale, ergonomia interfeței mobile, integrarea cu soluția Crystal Reports etc.
„Suntem o companie puternică, însă puterea este nimic fără control. Soluția CRM îmi oferă rapoarte în timp real asupra activității de vânzări și relații cu clienții, astfel am acces la toate detaliile afacerii Isopan și pot lua cele mai inspirate decizii. Este cel mai bun suport pe care îl poate avea un manager”, afimă Toni Pera, Director General Isopan Est.
,,Premiul arată că proiectul Isopan este unul matur, cu funcţionalităţi și integrări complexe care generează un mod nou de lucru și contribuie semnificativ la îmbunătăţirea activității beneficiarului. Isopan este unul dintre proiectele de referință ale Synergizer Business Solutions, iar câştigarea premiului european „CRM Project of the year 2015” arată atât maturitatea echipei noastre de consultanți cât şi viziunea modernă a managementului clientului. Astfel de proiecte sunt dovada că un sistem de gestiune a relațiilor cu clienții și a forței de vânzare livrează o valoare deosebită mare atunci când furnizorul și beneficiarul colaborează la unison.
Avem un proiect câştigător pentru că echipa Isopan a ştiut foarte bine să-şi definească cerinţele de business dar şi pentru că Synergizer a avut capacitatea să înțeleagă toate provocările și să propună cele mai potrivite soluții. Astfel de premii internaționale sunt utile pentru dezvoltarea pieței locale de CRM și contribuie la creșterea încrederii în valoarea reală adusă de investiția într-o soluție profesională pentru gestiunea relațiilor cu clienții. Managementul Isopan Est a înțeles că implementarea unui sistem de gestiune a clienților și a forței de vânzare reprezintă o investiție profitabilă și nu un cost iar acest premiu nu face decât să confirme acest adevăr”, afirmă Andrei Zincenco, Director General Snergizer Business Solutions.
Conform unui studiu realizat de Synergizer la începutul anului, în România, doar 30% dintre companiile mici și medii utilizează o soluție CRM, ceea ce se reflectă în nivelul scăzut de productivitate al forțele de vânzări. Prin comparație, în piețele dezvoltate, conform datelor statistice, rata de utilizare a CRM-ului atinge 80%, iar productivitatea medie este de șase ori mai mare decât în România. Synergizer Business Solutions consideră că utilizarea unei soluții profesionale pentru gestiunea clienților și a vânzărilor are un impact direct asupra creșterii productivității și iplicit a cifrei de afaceri.