Acer derulează în România programul ”Reliability Promise”, prin care garantează calitatea și fiabilitatea produselor sale, oferind reparație în garanție și ramburs pentru orice produs din clasa profesională, în cazul în care se defectează în primul an de la achiziție. Astfel, orice client care cumpără un produs Acer din clasa profesională, eligibil, până la 31 decembrie 2016 și pe care îl înregistrează în termen de 30 de zile de la data achiziției pe pagina dedicată, va primi integral prețul produsului (fără TVA pentru persoane juridice) și va beneficia de reparație în termenii garanției, în primul an de utilizare.
”Produsele Acer sunt concepute pentru utilizarea în cele mai diverse și solicitante scenarii, încorporând tehnologii de ultimă generație și având un design inovator și versatil. Garantăm pentru calitatea produselor noastre, oferind ”Acer Reliability Promise” pentru toată gama de echipamente profesionale și de tip 2 în 1: laptopuri TravelMate, stații de lucru Veriton, monitoare B6, videoproiectoarele P5 și P7, precum și seriile Acer Aspire Switch sau convertibile Aspire R7, echipate cu Windows 10 Pro”, a declarat Constantin Balmuș, directorul reprezentanței Acer în România.
Pașii pe care trebuie să îi urmeze cumpărătorul pentru a beneficia de garanția ”Acer Reliability Promise” sunt următorii:
- Să cumpere unul dintre produsele Acer incluse în programul ”Acer Reliability Promise”. Lista completă poate fi consultată aici.
- Să înregistreze produsul pe site-ul Acer în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe bonul fiscal.
- În cazul defectării produsului în primul an de la achiziție, clientul trebuie să semnaleze defecțiunea la numărul dedicat pentru asistență (+40 021.222.67.35), iar dacă defectul este acoperit de garanție, să facă sesizare online și să urmeze pașii pentru rambursare.