NEWS — April 6, 2016 at 8:34 am

Blue Air face echipă cu PayPal

by

PayPal, lider internațional în domeniul plăților online, anunță încheierea unui parteneriat cu Blue Air, linie aeriană hibrid de top din România. Grație acestui parteneriat, călătorii Blue Air pot acum rezerva și plăti online zborurile lor folosind un instrument de plăți rapid și sigur.

”Suntem extrem de încântați să anunțăm că zborurile Blue Air, disponibile via blueairweb.com, pot fi acum achiziționate folosind PayPal. Blue Air este decis să le ofere clienților opțiuni variate și comode atunci când îşi achiziționează biletele de avion și PayPal este în mod clar o alegere optimă deoarece le oferă clienților beneficiul unei plăți online sigure.” – declară Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.

Românii sunt călători activi, care se deplasează frecvent și, potrivit Blue Air, cele mai achiziționate rute pentru care aceștia au plătit cu PayPal sunt, până acum, Stuttgart – Sibiu, Londra – București și Roma – Bacău. Călătorii români pot călători acum pe aceste rute si oriunde în lume plătind cu PayPal – rapid, ușor și în siguranță.

”Circa 95% dintre călătorii români aleg liniile aeriene cu care se deplasează în funcție de prețulimage001
biletului, 83% acordă atenție politicii privind bagajele și 76% se orienteză în funcție de destinațiile oferite[1]. Blue Air le oferă românilor toate aceste opțiuni”
spune Matt Komorowski, Director Vânzări PayPal în Europa Centrală și de Est. ”Am văzut că lucrează constant pentru a oferi soluții inovative care să îmbunătățească experiența clienților, iar la fel procedează și PayPal. De aceea, suntem încântați să putem ajuta Blue Air să facă plățile și mai rapide, sigure și convenabile.”

Cu PayPal, Blue Air le poate oferi clienților săi mai mult decât plăți, un exemplu fiind Buyer Protection Program, care acoperă acum și bunurile non-corporale, cum ar fi muzica și jocurile, dar și biletele de călătorie[2].

”Piața bunurilor digitale este una dintre categoriile de retail care înregistrează cea mai mare creștere, iar biletele de călătorie și rezervările online reprezintă o parte importantă a acestei piețe. Grație protecției pe care o oferim, clienții au un grad mai mare de încredere atunci când achiziționează astfel de produse și servicii” adaugă Matt Komorowski.

[1] 21st Century Consumer on Vacation, studiu international realizat de GFK pentru PayPal în august 2015 în Polonia, Ungaria, România și Republica Cehă. Studiul a fost realizat prin intermediul unor interviuri-chestionar online (Computer-Assisted Web Interviewing – CAWI) în rândul a 1200 de utilizatori de internet cu vârstă de peste 18 ani. Structura grupului de respondenți a fost ajustată utilizând o balanță analitică pentru a se mula pe structura polonezilor, ungurilor, românilor și cehilor în cee ace privește vârsta și sexul.

[2] Informații amănunțite referitoare la PayPal Buyer Protection Program, precum și termenii și condițiile acestuia, sunt disponibile în cadrul PayPal User Agreement, accesibil la acest link.