Distributie / Logistica — May 11, 2016 at 4:56 pm

Ce soluții folosește Lumy Tools pentru a-și consolida afacerea

by

lumy toolsDistribuitorul national de scule si unelte pentru constructii, Lumy Tools, a implementat solutiile ERP, SFA si Business Intelligence de la Senior Software. Compania a obtinut astfel siguranta unui sistem informatic integrat si performant, cu ajutorul caruia isi gestioneaza intregul flux de distributie.

Cu o cifra de afaceri de aproximativ 9,6 milioane EUR in 2014, Lumy Tools se numara printre primii 5 cei mai puternici jucatori locali din domeniul distributiei de scule si unelte. Compania importa in jur de 1800 de produse pe care le distribuie atat prin intermediul retelelor de super si hipermarketuri, cat si prin retailul traditional – magazine de bricolaj, magazine universale si depozite de materiale de constructii.

„Odata cu cresterea volumului de munca ne-am dorit sa avem mai multa stabilitate si siguranta in ceea ce priveste datele companiei. Implementarea solutiilor integrate de la Senior Software a avut consecinte pozitive in activitatea fiecarui angajat Lumy Tools si ne-a oferit siguranta lucrului bine facut. Cu ajutorul acestora am reusit sa obtinem mai mult timp pentru interpretarea rezultatelor si luarea deciziilor corecte.”, a declarat Moisa Gheorghe, Director Comercial Lumy Tools.

Implementarea solutiei SeniorERP i-a permis companiei Lumy Tools sa isi gestioneze toate activitatile in mod integrat. Mai mult, interfata intuitiva a aplicatiei si fluxurile de lucru adaptate specificului afacerii au dus la automatizarea proceselor operationale si la cresterea productivitatii angajatilor. In prezent, orice comanda de client ajunge direct in sistemul ERP – fie ca provine de la hypermarketuri sau de la agentii de pe teren.  Integrarea celor doua canale de vanzare a fost posibila prin implementarea solutiilor EDI – pentru automatizarea comunicarii cu marile lanturi de magazine, respectiv SeniorSFA – pentru gestionarea activitatilor agentilor de vanzari.

In ceea ce priveste solutia SFA, aceasta a facilitat reducerea timpului de vanzare pentru ca le ofera agentilor de pe teren acces in timp real, direct de pe device-ul mobil, la date despre situatia stocurilor, caracteristici ale marfurilor, preturi, clienti, precum si modalitati rapide de preluare a comenzilor si incasare a facturilor.

Odata ajunse in ERP, toate comenzile de client sunt transmise catre depozit. Aici, acestea sunt pregatite pentru livrare impreuna cu documentele de vanzare generate automat din SeniorERP. O alta functionalitate extrem de utila oferita de sistemul ERP este posibilitatea gruparii comenzilor in functie de zonele de livrare predefinite in SeniorERP, ceea ce a permis reducerea semnificativa a timpului dedicat acestei activitati.

Nevoia de a avea acces in timp real la datele companiei i-a determinat pe managerii Lumy Tools sa implementeze SeniorVisualBI – sistemul Business Intelligence dezvoltat pe platforma Tableau Software. Cu ajutorul acestuia, managerii urmaresc trendul vanzarilor pe articole, agenti de vanzari, clienti sau zone de vanzare, precum si alti indicatori relevanti pentru activitatea de distributie.