Synergizer Business Solutions a lansat SynMA, o soluţie care arată dacă banii de publicitate și marketing sunt cheltuiţi inutil sau aduc rezultate. Soluţia monitorizează activitatea unei companii în mediul digital (website, newslettere, canele social media, campanii tip display sau adwords etc) şi captează modul de interacţiune a clienţilor cu informaţiile oferite. Datele sunt centralizate, colectate şi procesate automat pentru identificarea lead-urilor şi predarea acestora către echipa de vânzări.
Astfel, beneficiarii pot urmări cu exactitate sursa oricărei vânzări/client şi pot evalua impactul real al investiţiilor de marketing în funcţie de canal şi proiect. Pe baza rapoartelor, rezultatele investiţiilor de marketing sunt complet transparente, iar cheltuielile vor fi alocate în funcţie de rezultate. Soluţia permite departamentelor de marketing să câştige timp şi să poate segmenta clienţii după nivelul real al interesului pieţei faţă de produsele și serviciile companiei şi nu după criterii subiective.
SynMA este disponibilă pentru testare gratuită la adresa http://goo.gl/zxvgTE. Conform evaluărilor globale, investiţia într-o soluţie de marketing automation se amortizează în 4 până la 6 luni, în funcţie de bugetul de marketing şi publicitate al utilizatorului.
„Am folosit în dezvoltarea soluţiei o bună parte din feedbackul primit în urma organizării Sales&Marketing Forum, unde am avut oportunitatea să interacţionam direct cu profesioniştii din domeniu. Pentru dezvoltarea proiectului am intervievat peste 20 de specialiști în marketing şi vânzări. În urma studiului, am identificat faptul că în cadrul companiilor care livrează servicii şi produse B2B acţiunile de marketing nu sunt urmărite din punctul de vedere al impactului real asupra vânzărilor pe termen scurt, mediu său lung. În implementarea proiectului am investit peste 300 ore de dezvoltare. Am testat SynMA cu propria echipa de marketing, iar rezultalele au fost peste așteptări, ” afirmă Andrei Zincenco, Director General Synergizer.
Dezvoltată pe platforma CAS CRM, Synergizer SynMA poate fi utilizată atât în regim independent cât şi integrată cu aplicaţia CAS CRM. Implementarea şi mentenanţa sunt asigurate de către echipa Synergizer. Interfața este simplă, rapoartele sunt obținute în timp real, iar utilizarea soluției nu necesită cunoştinţe tehnice. Soluţia va fi disponibilă comercial pe piaţa din România începând cu 30 iunie 2016 când va fi prezentată în cadrul unui webinar gratuit. Versiunea internaţională a soluţiei va fi lansată pe 2 iunie 2016 la Frankfurt, Germania în cadrul unui conferinţe IT regionale.