SOFTVISION anunță dezvoltarea globală a companiei. Planurile de extindere au debutat cu începutul anului 2016, când aceasta și-a trasat direcția de recrutare a 500 de specialiști IT în România până la final de an. Ajunși în luna iunie, obiectivul de creștere la nivel național este în grafic, iar angajările continuă în toate cele cinci orașe: Cluj-Napoca, București, Timișoara, Iași și Baia Mare.
La nivel global, strategia de extindere SOFTVISION presupune fuziunea cu una dintre cele mai mari companii de servicii software pentru piaţa de retail din Statele Unite, Software Paradigms International (SPI). Astfel, SOFTVISION va avea parte de o dezvoltare masivă în România, S.U.A, Asia și se va concentra pe un nou segment de clienți de renume.
“Am hotărât că cea mai bună cale de extindere este un parteneriat strategic și am găsit acest partener în compania Software Paradigms International (SPI) din Atlanta (https://www.spi.com/), cu care am decis să fuzionăm. SPI este una dintre cel mai puternice companii de software development pe segmentul retail pentru clienți precum Macy’s, Saks Fifth Avenue, Bloomingdale’s, Neiman Marcus, Lord & Taylor, Estee Lauder, Michael Kors şi alţii. Acest pas ne asigură un segment nou de clienți pentru focusul nostru pe mobile și eCommerce, precum și o extindere masivă în S.U.A, unde SPI are 500 de angajați. În plus, ne asigură o extindere geografică în Canada, Australia, Brazilia și India.”, ne spune Laurențiu Russo – CEO SOFTVISION.
Grupul global format din fuziunea celor două companii se va numi SOFTVISION Paradigms International. Această fuziune va da un nou impuls operațiunilor din România prin adăugarea în portofoliu al unui număr impresionant de clienți de renume internaţional, păstrând același mod de operare consacrat al companiei orientat pe clienți, oameni, proiecte și calitate.