Panasonic Corporation, care susţine Jocurile Olimpice Rio 2016 şi Jocurile Paralimpice Rio 2016 în calitate de partener oficial la nivel mondial al Jocurilor Olimpice, anunță lansarea unor serii variate de activităţi globale de marketing în cadrul categoriei sale de sponsorizare. Prin intermediul acestor activităţi, Panasonic speră să transmită splendoarea sporturilor şi să educe oamenii în legătură cu Mişcarea Olimpică.
Panasonic a semnat un acord de parteneriat cu Sugarloaf Mountain, localizat în districtul Urca din Rio de Janeiro, un cartier din apropierea Copacabanei, pentru a instala şi a deschide pavilionul corporativ denumit „Stadium of Wonders” (Stadionul minunilor). În perioada 7 – 21 august 2016, aici vor fi întâmpinați vizitatorii Jocurilor Olimpice Rio 2016. Cu o suprafaţă de aproximativ 500 de metri pătraţi, pavilionul va afişa conţinutul vizual acumulat de-a lungul celor peste 25 de ani în care Panasonic a susţinut Jocurile Olimpice. În plus, pavilionul va avea o prezentare spaţială susținută de tehnologii brevetate de Panasonic, cum ar fi Tehnologia optică ID şi display-uri transparente precum şi expoziții interactive care oferă experiența Jocurilor Olimpice prin ochii atleţilor. Prin acest proiect, compania îşi propune să sporească interesul pentru Jocurile Olimpice şi Paralimpice de la Rio şi să consolideze relaţiile cu organizaţiile olimpice şi companiile partenere ale competiţiilor viitoare, precum Jocurile Olimpice de Iarnă din 2018 de la Pyeongchang şi Jocurile Olimpice din 2020 din Tokio.
Pe lângă alte acțiuni, la Rio 2016, pentru prima oară de când este sponsor, Panasonic a încheiat un acord ca Partener Tehnic de Ştafetă a Torţei Olimpice. Panasonic va expune la Stadium of Wonders (Stadionul Minunilor) torţa de la Jocurile Olimpice anterioare şi va prezenta informaţii şi videoclipuri cu ştafeta torţei olimpice de la Jocurile Olimpice Rio 2016. În plus, Panasonic va furniza sisteme de afişare cu ecran larg LED pentru Zona live, o zonă de divertisment în aer liber din Rio de Janeiro, unde spectatorii îşi pot împărtăşi entuziasmul şi emoţiile privind competiţia. La Jocurile Paralimpice din Rio 2016, Panasonic va implementa noua generaţie de programe educaţionale, „KWN (Kid Witness News)” pentru a stimula creativitatea şi abilităţile de comunicare ale copiilor şi lucrul în echipă prin intermediul realizării de videoclipuri.
Iniţiativele globale de marketing includ reclame difuzate la televizor cu teme specifice Jocurilor Olimpice şi Paralimpice din 2016 de la Rio şi campanii web în care apare jucătorul de fotbal Neymar da Silva Santos Júnior (Neymar Jr.), ambasador al Panasonic Corporation începând cu 2010. Programul Panasonic “Dream FITA Project” este conceptualizat în jurul „Fita do Senhor do Bonfim”, o panglică/brăţară cu dorinţe de origine braziliană şi a „Sharing the Passion” (Împărtăşim pasiunea), sloganul Panasonic pentru Jocurile Olimpice şi Paralimpice. Pentru acest proiect, Panasonic furnizează o platformă online prin intermediul căreia transmite mai departe pasiunea lui Neymar Jr. pentru Jocurile Olimpice din 2016, precum şi entuziasmul oamenilor din toată lumea care îşi urmăresc propriile vise. În interiorul Stadium of Wonders (Stadionului Minunilor), o maşină „FITA” va putea imprima visele vizitatorilor la care face referire și campania.
Activităţile de sponsorizare Panasonic din trecut sunt incluse pe pagina de Facebook Panasonic şi pe pagina web oficială a Jocurilor Olimpice şi Paralimpice. Pe durata evenimentului, Panasonic va utiliza aceste birouri de presă pentru a transmite în timp util noutăţi privind activităţile sale, încă de la început, şi pentru a împărtăşi cu întreaga lume pasiunea şi entuziasmul pentru Jocurile Olimpice şi Paralimpice de la Rio.
În plus, companiile Panasonic din toată lumea vor implementa propriile activităţi de publicitate şi relaţii publice în paralel cu iniţiativele corporative.