SAP Business One ofera instrumente pentru a transforma prospectii in clienti, pentru a creste rapid vanzarile si profitabilitatea, pentru a imbunatati satisfactia clientilor. Descoperiti cum poate sa va ajute SAP Business One la optimizarea si structurarea intregului proces de vanzare, de la urmarirea leadurilor pana la gestionarea clientilor existenti, suportul post-vanzare si controlul si reducerea costurilor.
Obiective de business
• Reducerea costurilor si maximizarea profitului
• Minimizarea introducerii de date redundante, a erorilor si intarzierilor
• Optimizarea cash-flow-ului conform nevoilor companiei
• Alocarea timpului pentru dezvoltarea afacerii
• Dezvoltarea si mentinerea unei relatii apropiate cu clientii
• Simplificarea proceselor financiare si contabile prin integrarea intre datele financiare si principalele fuxuri de business, cum ar fi vanzari, achizitii si service.
• Fructificarea oportunitatilor, transformarea lor in vanzari
• Accesul la date si rapoarte oricand si de oriunde
Solutii
• Controlling (sau contabilizarea costurilor) – Gestionati cu acuratete cash-flow-ul, urmariti bugetele si comparati valorile planificate cu cele realizate la nivel de centru de cost sau proiect
• Managementul vanzarilor si al relatiei cu clientii – Urmariti intregul proces de vanzare de la primul contact pana la facturare si administrarea post-vanzare
• Contabilitate – Automatizati transferul in contabilitate al tuturor documentelor operationale: facturi de clienti, facturi de furnizori, incasari, plati
• Aplicatia mobila – ofera acces in timp real la cele mai importante functionalitati ale SAP Business One: oferte, comenzi, clienti si furnizori, alerte, aprobari, rapoarte
• Achizitii si operatiuni – Controlati intregul proces de procurement
• Informatii despre clienti – Tineti toate informatiile critice despre clienti intr-un singur loc, avand la indemana multiple posibilitati de cautare/vizualizare
• Managementul serviciilor – Urmariti eficient garantiile si contractele de servicii; inregistrati si raspundeti rapid la cererile de service
• Raportare si analiza – Creati rapoarte detaliate pe fiecare aspect al oricarui proces de business, inclusiv trasabilitatea estimarilor de vanzare, rapoarte financiare pentru planificare si audit, folosind machetele de rapoarte
Beneficii
• Costuri reduse si timp mai mic de recuperare a investitiilor cu o aplicatie usor de implementat, simplu de intretinut, suficient de flexibila pentru a se adapta rapid la schimbarile din business
• Operatiuni financiare simplificate – Automatizati, integrati si supervizati toate procesele financiare din compania dumneavoastra cu o singura solutie informatica, eliminand inregistrarile redundante sau erorile
• Flexibilitate in luare deciziilor – Aveti o viziune unitara asupra business-ului prin integrarea datelof financiar-contabile cu cele operationale (vanzari, achizitii)
• Cresterea cifrei de afaceri prin adaptarea ofertelor de produse si servicii si avand o perspectiva 360⁰ asupra clientilor si nevoilor acestora
• Scurtarea ciclului de vanzare si cresterea profitului prin managementul eficient al oportunitatilor si clientilor
• Clienti satisfacuti datorita raspunsurilor rapide la cererile de service si imbunatatirii capacitatii de rezolvare a problemelor
• Cresteti transparenta activitatii prin cele mai puternice instrumente de raportare