Studiul Amadeus Travel Intelligence – “Defining the future of travel through intelligence” analizează modul în care cloud computing și business analytics creează noi oportunități de a dezvolta produse și servicii inovatoare.
Big Data și alte tehnologii IT schimbă rapid experiența de călătorie. Călătoria nu mai este percepută ca o simplă deplasare între locații sau ca organizarea de excursii. Travel Intelligence presupune construirea unei imagini de 360 de grade asupra călătoriei și crearea unei experiențe unice și memorabile adaptate nevoilor și preferințelor individuale.
Fiecare pas al unei călătorii – căutarea unui calendar sau verificarea disponibilității unui hotel – creează un volum de date. Aceste date, colectate din cadrul întregii rețele, reprezintă o oportunitate valoroasă pentru companiile de turism. Ele pot fi transformate în informații semnificative pentru a facilita deciziile strategice, tactice și operaționale luate în avantajul călătorului.
Astăzi, nu numai că agențiile de turism au volume de date imense privind călătoriile, dar puterea de calcul crește exponențial, oferindu-le posibilitatea de a utiliza instrumentele de analiză și de automatizare.
“Defining the future of travel through intelligence”, noul studiu de la Amadeus Travel Intelligence, subliniază modul în care analiza datelor poate fi utilizată pentru a dezvolta produse inovatoare, servicii și procese care pot satisface mai bine nevoile clienților. Studiul explică de ce companiile de turism trebuie să fie deschise la noile idei și abordări.
Materialul include studii de caz despre cum Qantas și Avianca Brazilia folosesc instrumentele Amadeus Travel Intelligence de analiză a datelor pentru a optimiza operațiunile și pentru a deveni tot mai orientate spre nevoile clienților. Qantas a redus numărul de zboruri întârziate folosind Amadeus Schedule Recovery, în timp ce Avianca Brasil a fost în măsură să centralizeze informațiile și să ia decizii de afaceri mai bune și în cunoștință de cauză.
Companiile care sunt mai susceptibile de a reuși în viitor sunt cele care îmbrățișează big data și experimentează noile tehnologii. Ele vor încerca noi idei și abordări pentru a spori eficiența operațională și a îmbunătăți experiența clienților.
“Acest studiu explorează atât ceea ce se poate face astăzi, cât și modul în care agențiile de turism se pot pregăti cel mai bine pentru viitor”, spune Pascal Clement, Head of Travel Intelligence – Amadeus IT Group.