Transport/Travel — July 4, 2016 at 8:28 am

Amadeus și Emirates anunță reînnoirea parteneriatului

by

EmiratesEmirates continuă să ofere călătorilor transparență și comoditate prin furnizarea unui conținut complet prin intermediul tuturor canalelor Amadeus.

Emirates și Amadeus anunță reînnoirea acordului lor de distribuție pentru a se asigura că planul tarifar și zborurile companiei aeriene sunt puse la dispoziția agențiilor de turism conectate la sistemul Amadeus din întreaga lume.

Acordul permite conținutului Emirates să fie pus la dispoziția celei mai mare rețele de agenții de turism, iar clienții Emirates pot continua să caute și să achiziționeze toate produsele și serviciile Emirates prin intermediul canalului dorit.

Reînnoirea acordului de conținut vine la scurt timp după ce Emirates a fost numit cel mai valoros brand de companie aeriană în conformitate cu raportul Brand Finance Global 500 pentru anul 2016. Pe măsură ce Emirates este orientată spre îmbunătățirea experienței clienților, cele două companii explorează oportunități legate de introducerea de noi capacități de merchandising, inclusiv serviciile Amadeus Ancillary Services și Fare Families.

Decius Valmorbida, vicepreședinte Distribution Marketing la Amadeus, a precizat: ,,Călătorii caută facilități pentru a compara ofertele aeriene într-un mod transparent, prin diverse canale de distribuție. Prin continuarea parteneriatului cu Amadeus, serviciile Emirates sunt disponibile pentru călătorii din întreaga lume. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm discuțiile noastre pentru a vedea modul în care tehnicile avansate de merchandising pot sprijini dezvoltarea strategiei comerciale a Emirates”.