City Grill, cel mai mare grup romanesc de restaurante, s-a dezvoltat in cei 12 ani de activitate in acord cu cerintele si evolutia pietei de food&bar din Romania, dar si in pas cu noile tehnologii. Astfel, reteaua City Grill s-a remarcat prin rolul de inovator pe piata de profil din Romania, cu aplicatia gratuita si cardul de fidelitate Out4Food.
Din septembrie 2013, posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si care au aplicatia „Out4food” nu mai au nevoie de cardul fizic, aplicatia putand fi descarcata de pe www.out4food.ro.
La finalul vizitei in restaurant, clientii nu trebuie decat sa scaneze nota de plata si sa aleaga una dintre cele două optiuni: acumulare sau consum de puncte. La fiecare consumatie, clientii acumuleaza in contul lor 10% bonus din nota de plata (1 RON = 1 punct).
Prin intermediul acestui program, clientii isi gestioneaza contul de card prin telefonul mobil, pot face comenzi online fara sa astepte chelnerul, pot rezerva o masa la oricare dintre restaurantele grupului sau in reteaua de cafenele City Cafe, primesc puncte de fidelitate la fiecare vizita, se bucura de oferte exclusive sau cadouri-surpriza si pot face cadou punctele acumulate prietenilor sau membrilor familiei.
Ultimele noutati sunt comanda si plata notei direct din aplicatie – comanda prin aplicatie fiind dezvoltata cu ajutorul Raiffeisen Bank prin integratorul de plati „Euplatesc”.
Este stiut ca grupul City Grill sustine sportul, fiind implicat in multe competitii de running. Astfel, si aplicatia Out4food sustine iubitorii de running, avand o functiune prin care orice cei care alearga 20km/luna, pot trece intr-un parg de acumulare de 20%. Tot ceea ce trebui sa faca acestia este sa foloseasca un dispozitiv Fitbit pe care sa-l sincronizeze cu aplicatia Out4food.
Comunitatea out4food cuprinde in prezent peste 60.000 de membri si este una interactiva, in care fiecare client poate interactiona cu familia City Grill.
Proiectul out4food a fost dezvoltat de Expremio Marketing, o divizie a Bitsoft, si a costat cateva zeci de mii de euro, bani investiti in soft, carduri printate, aplicatie, training, si mai ales update-uri si noi functiuni.
“Out4food se diferentiaza de alte aplicatii din HoReCa prin diversitatea pe care o da marimea grupului City Grill si prin mecanismele de functionare inovatoare care nu se regasesc in alte aplicatii. Mai concret, orice client, in afara de faptul ca isi gestioneaza singur contul si face rezervari la restaurant in doar 10 secunde, poate folosi cardul in sapte branduri ce insumeaza 16 locatii, avand aceleasi drepturi in oricare dintre ele. Prin intermediul acestei aplicatii, avem feedback in timp real de la clientii nostri. In acest fel, reusim sa fim permanent atenti la nevoile lor”, a declarat Ramona Popescu, marketing manager al grupului City Grill.
Proiectul „Out4food” a adus grupului doua premii pentru inovatie, aplicatia fiind nominalizata in diverse evenimente HoReCa sau de tehnologie.