Business — July 29, 2016 at 6:44 am

Investiție într-un nou hub Service Return

by

serviceService-Return.com, platforma internațională care oferă servicii de garanții și extra-garanții ”door to door”, oriunde din Europa, deschide un nou hub, în București. Compania a investit în total 200.000 de euro în acest centru de operațiuni, care asigură service pentru ceasuri, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri și gadget-uri.

Noul hub Service Return din Capitală are o suprafață de 300 de metri pătrați și asigură recepționarea produselor și trimiterea acestora către service-uri, pentru a fi reparate.

Compania lucrează în prezent cu peste 20 de service-uri din România și Europa, care sunt autorizate de marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony,

În prezent, hub-ul din București este destinat recepționării de ceasuri și produse electronice de mici dimensiuni precum, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri, becuri inteligente sau drone, însă platforma va fi extinsă în perioada următoare și pentru alte categorii de produse.

Următorul pas în extinderea acesteia îl reprezintă oferirea de extra-garanții pentru încălțăminte, urmând ca, mai târziu, compania să asigure servicii inclusiv pentru mașini.