Companiile Emirates și Etihad Airways au o contribuție esențială, prin reînnoirea contractelor lor de distribuție a serviciilor către călători, prin agenții de turism, la nivel global, utilizând platformele Amadeus. Qatar Airways deține un astfel de acord încă din 2014.
Între 2014 și 2015, numărul de pasageri la clasa întâi pentru Emirates, Qatar Airways și Etihad Airways pentru primele 10 curse dintre Europa și Asia-Pacific (APAC) a crescut cu 67%, în timp ce traficul la clasa business a crescut cu 47%. Această evoluție extraordinară a claselor premium a fost completată de o dezvoltare generală sănătoasă, cu o creștere de 7% a volumului de pasageri în toate clasele, pentru aceste rute.
Aeroporturile din Orientul Mijlociu au evidențiat, de asemenea, și o schimbare în obiceiurile de călătorie ale pasagerilor: traficul de pasageri pentru zborurile între Europa și Asia-Pacific (APAC) prin Doha, Abu Dhabi și Dubai a crescut cu 8%.
Aceste date au fost analizate de către echipa Travel Intelligence a Amadeus IT Group, fiind luate în considerare toate rezervările din sistemul Amadeus efectuate prin intermediul agențiilor de turism, tradiționale și online, la nivel global.
Rezultatele analizei evidențiază contribuția esențială la această stare de fapt a companiilor Emirates și Etihad Airways, care au reînnoit contractele lor de distribuție a serviciilor către călători, prin agenții de turism, la nivel global, utilizând platformele Amadeus. Qatar Airways deține un astfel de acord încă din 2014.
Gianni Pisanello, Strategic Marketing Director – Airline Distribution în cadrul Amadeus, a declarat: ,,Călătorii, în special pasagerii claselor premium, prețuiesc libertatea de a face aranjamentele pentru călătorii de unde doresc, și cum doresc. Companiile aeriene răspund nevoilor acestor clienți prin intermediul ofertelor cuprinzătoare, disponibile în mod constant prin canale de vânzări variate, fapt ce ajută la construirea și îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Acest aspect este apreciat de Emirates, Qatar Airways și Etihad Airways, pentru că este în congruență cu angajamentul lor de a excela în oferirea de servicii clienților lor.”
Canalul de distribuție Amadeus susține creșterea companiilor aeriene prin furnizarea tehnologiei ce primite colaborarea cu cea mai mare comunitate de călători din lume. În același timp, Amadeus Travel Intelligence permite companiilor aeriene și altor jucători din industria de turism să utilizeze în mod eficient datele și capacitatea de analiză pentru a îmbunătăți profitabilitatea afacerii lor. Amadeus Travel Intelligence combină cele mai noi tehnologii big data cu surse de date bogate și o echipă de specialiști dedicați și talentați, pentru a oferi perspective unice, concrete asupra operațiunilor companiilor aeriene. Această analiză oferă informații detaliate pentru companiile aeriene, ce pot fi utilizate în scopul cunoașterii pieței globale, dar și a identificării oportunităților de performanță și de creștere.
Primele zece cele mai populare curse între Europa și APAC (Asia-Pacific) sunt (funcție de numărul de pasageri):
1. Frankfurt – Bangkok
2. Londra – Bangkok
3. Londra – Delhi
4. Londra – Mumbai
5. Paris – Tokyo
6. Paris – Seul
7. Munchen – Bangkok
8. Londra – Hong Kong
9. Amsterdam – Bangkok
10. Paris – Bangkok