Pentru ABC Data, România a avut una dintre cele mai mari creșteri a veniturilor, ceea ce înseamnă mai mult de 79% în prima jumătate a anului 2016, comparativ cu aceeași perioadă din 2015.
Creșterea dinamică din prima jumătate a anului 2016 a rezultat din investiții și activități derulate la nivelul pieței românești, precum și regiunea CEE. În România, ABC Data Distribuție a încheiat contracte locale cu furnizorii cheie, cum ar fi Lenovo, BenQ, TPVision (pentru televizoare Philips), ASUS Componente și Rețelistică, Synology și Eaton. În același timp, compania a finalizat acorduri regionale cu 3D Pixelio sau Navitel (înainte contractul era semnat cu Intel).
ABC Data Distribuție asigură astăzi acces pentru reselleri locali la peste 1.000 branduri și aproximativ 220.000 de produse (în urmă cu câteva luni oferta era de 180.000).
„Cea mai mare creștere a fost generată de notebook-uri, desktop-uri, rețelistică, componente PC și gaming. De asemenea, clienții au fost interesați să cumpere purtabile, acele gadgeturi mici și ușor de utilizat care se conectează la smartphone. Remarcăm însă și o creștere a cererii pentru produse Apple și rețelistică. Acești indicatori arată că piața noastră se maturizează de la an la an. Există o nevoie de necontestat pentru echipamente mai bune pentru conexiuni de mare viteză la internet și care să fie integrate cu dispozitive mobile“, a explicat Alexandru Gheorghiu, director comercial ABC Data Distribuție.
Potrivit IDC și PMR, până în 2018, veniturile în distribuție IT din Europa de Vest ar trebui să crească de la 95 de miliarde de dolari în prezent la aproximativ 100 de miliarde, ceea ce înseamnă o creștere de 5%. În același timp, în CEE, creșterea va fi de la 15 la 18 miliarde, adică de 20%.