Oracle a prezentat la Oracle OpenWorld 2016 strategia pentru noua generație de servicii cloud Software as a Service (SaaS) ce îmbină date din surse externe cu analiza în timp real și inputuri de comportament pentru a crea aplicații cloud ce se adaptează și învață. Rezultatul: aplicații cloud inteligente, ce oferă în mod automat recomandări individualizate de acțiuni și simplifică sarcinile utilizatorilor, precum profesioniștii din departamentele de resurse umane sau cei din domeniul financiar.
Denumite Adaptive Intelligent Applications, aceste soluții cloud de generație următoare sunt bazate pe informații din Oracle Data Cloud – o colecție de mai mult de 5 miliarde de profile de consum și de afaceri, cu peste 45.000 de atribute. Când sunt activate, ele folosesc date Oracle la scară web și aplică științe avansate de date pentru a învăța și internaliza date despre utilizatorii unei organizații și despre comportamentele lor, pentru a furniza clienților și angajaților informații specifice. Aceste informații provenite din analiza profundă construiesc o bază de cunoștințe care ajută la îmbunătățirea rezultatelor de business în cadrul organizațiilor.
„În viitorul apropiat, fiecare aplicație a unei organizații va fi o aplicație inteligentă care învață intuitiv din interacțiunile cu datele companiei. Noile soluții inteligente adaptive ale Oracle duc această propunere de valoare cu un pas mai departe. Ele se diferențiază prin capacitatea de a permite aplicațiilor inteligente să învețe din analiza a miliarde de profile anonimizate de consumatori și de afaceri disponibile la Oracle,” spune Dave Schubmehl, director de cercetare al sistemelor cognitive și de analiză de conținut pentru IDC.