Tot mai multe companii romaneşti, mici şi medii, optează pentru CRM online, motivate de plata prin abonament lunar şi de lipsa investiţiilor în hardware. MiniCRM, companie intrată pe piaţa locală în 2015, a depăşit anul acesta 300 de utilizatori în România. Aceste rezultate confirma alinierea țării noastre la piaţa globală, unde conform datelor publicate de Forbes, CRM-ul online a crescut cu 27% în 2015 şi reprezintă pentru 50% din vânzările acestei categorii de soluţii.
Rezultatele înregistrate de MiniCRM au la bază un plan coerent de afaceri și investiţii importante pe piaţa locală. Astfel, în 2016 compania, originară din Ungaria, a deschis o filială la Cluj- Napoca pentru a fi mai aproape de clienţi şi a le oferi suport în limba română. Filiala are patru angajați, care acoperă activităţile de consultanţă, implementare şi vânzări. Totodată, MiniCRM a lansat un nou modul de Vânzări care aduce un plus de vizibilitate şi disciplina în această activitate. Pe baza unui sistem de culori şi alerte, utilizatorii MiniCRM reuşesc să califice mai uşor potenţialii clienţi, să se concentreze pe vânzările cu şanse mai mari de finalizare şi astfel să fie mai eficienţi.
Clienţii din România ai MiniCRM raportează o creştere medie a vânzărilor de 25-30% în primele 6 luni de utilizare a soluţiei. Spre deosebire de proiectele tradiţionale, CRM-ul online are o amortizare mult mai rapidă, mulţumită costurilor foarte accesibile.
„2016 este un an de construcţie, în care ne-am concentrat atenţia pe înfiinţarea echipei locale, pe dezvoltarea unor relaţii de parteneriat dar și pe creşterea satisfacţiei clienţilor. Peste 300 de utilizatori din România se bazează astăzi pe MiniCRM în derularea relaţiilor cu clienţii, iar perspectivele sunt foarte bune. Companiile romaneşti înţeleg nevoia creşterii eficienţei în vânzări, iar o soluţie online precum MiniCRM îi ajută să evite investiţii iniţiale mari şi inutile în tehnologie.
În ultimele luni, tendinţele arată o creştere a complexităţii proiectelor dar şi a numărului de utilizatori. Clienţii noştri descoperă tot mai multe funcţionalităţi şi le aplică în activitatea curentă, ceea ce arată ca CRM-ul se transformă într-un instrument standard de lucru” , declară Anca Ioana Bândac, Country Manager MiniCRM.
MiniCRM este o companie focalizată 100% pe dezvoltarea soluţiilor CRM, disponibile pe mai multe pieţe din regiune: Romania, Ungaria, Slovacia si Cehia. Compania a înregistrat o creştere de 35% a numărului de utilizatori în ultimele 12 luni şi investeşte constant în dezvoltarea soluţiei şi a canalului de distribuţie.