Conform statisticilor, companiile nu investesc suficient în îmbunătățirea serviciilor interne, fapt care poate duce la scăderea eficienței, creșterea costurilor și la un personal nemulțumit.
Companiile investesc în automatizarea și eficientizarea serviciilor pentru clienți dar în același timp nu oferă atenție serviciilor de personal intern, care au așteptări mari fiind utilizate la nivelul consumatorilor de servicii. Statisticile spun că serviciile interne sunt slab organizate, puțin orientate către cloud și complicate prin utilizarea a până la 9 instrumente de servicii.
21% din companii oferă servicii în departamente precum resurse umane, IT, finanțe și legal, în timp ce 24% din companii acorduri interne pentru furnizarea de servicii în toate departamentele. Sumele utilizate pentru a oferii servicii bazate pe diferite instrumente pentru angajați sunt enorme, intrând și la capitolul pierderi prin ne-utilizarea serviciilor unificate în cloud.
Companii bazate pe internet, precum Uber și Amazon lucrează cu întreprinderi automate de servicii dar vor să introducă mai multe niveluri de servicii pentru personalul din resurse umane, IT sau finanțe. Cercetările din domeniu au relevat că toate departamentele IT corporate sunt mai aproape de a oferi totul ca un serviciu. 65% din departamentele IT au declarat că toate serviciile ar putea fi accesate într-un mod de auto-service, iar 82% au spus ca cele mai multe sau toate serviciile IT sunt documentate într-un catalog de servicii sau director.
de Andrei Marian