În ultimele 12 luni, peste 40% dintre fanii sportivi la nivel mondial abandonează cozile fără a face o achiziție din cauza perioadei îndelungate de așteptare. Un studiu Oracle ajută managerii de locații să identifice punctele slabe ale stadioanelor și să găsească soluții noi de business, cu scopul de a crește numărul de participanți și vânzările.
Contrar tendințelor actuale de consum, cu cheltuieli foarte mari pentru achiziția, instalarea și menținerea în funcțiune a ecranelor video și pentru asigurarea divertismentului dinaintea meciului, totul pentru a vinde cât mai multe bilete, studiul indică faptul că folosirea tehnologiei pentru a crește consumul de alimente și băuturi poate aduce un randament sporit al investițiilor.
Rezultatele studiului scot la iveală nivelul scăzut de folosire a tehnologiei pentru comandarea de produse alimentare și băuturi și în același timp confirmă o cerere semnificativă pentru acestea. De exemplu, utilizarea tehnologiei mobile pentru a îmbunătăți procesul de comandă și plată a alimentelor și băuturilor, precum și implementarea programelor de loialitate reprezintă o cale bună de a crește vânzările. Această concluzie este susținută de rezultate, printre care:
• 68% din fanii din Statele Unite ale Americii și 60% dintre cei intervievați la nivel internațional au declarat că vor folosi „probabil” sau „cu siguranță” opțiunea de a face comanda fără a se deplasa din tribună, dacă acest lucru ar fi disponibil pe stadionul respectiv.
• Fanii americani au declarat că ar cheltui, în medie, 20 de dolari în plus pentru produse alimentare și băuturi dacă timpul de așteptare ar fi redus la jumătate – reprezentând o
creștere de 43% a cheltuielilor realizate în mod normal (pentru o persoană, pentru un meci).
• 27% din fanii din Statele Unite ale Americii și 14% dintre cei intervievați la nivel internațional au declarat că sunt membri ai unui program de loialitate oferit de o echipă sau de un stadion.