Un studiu care analizează companiile care oferă servicii broadband pentru clienții consumer, relevă că există o mulțumire mai mare din partea clienților pentru companiile de mici dimensiuni, decât pentru serviciile unor companii mari. Chiar dacă în Marea Britanie, 87% din piața de broadband este dominată de BT, Sky, TalkTalk și Virgin Media, clienții sunt mulțumiți mai mult de serviciile companiilor din coada topului.
Studiul realizat pe 6.000 de persoane a evaluat furnizorii de servicii de internet (ISP) cu privire la serviciul pentru clienți, fiabilitate, valoare a serviciilor și echipamente furnizate. La o notare de la 1 la 10, compania SSE a obținut cota de 7.94, urmată de BT Plusnet cu 7.66 și Post Office Broadband cu 7.54.
Alte companii de profil mici au obținut un scor mediu de 7.44. Trecând la companiile mari, Sky a obținut 7.18, Virgin Media 7.14, trendul fiind de scădere pentru companiile mari. O posibilă cauză este faptul că existența mai multor clienți duce automat la un număr mai mari de nemulțumiri, în timp ce un număr mare de calculatoare ale clienților pot încarcă cu mult rețelele de internet, companiile fiind în dificultate la procesul de îmbunătățire a serviciilor.