OSF Commerce, brand al OSF Global Services, a contribuit la transformarea business-ului Predator Nutrition prin unificarea site-ului de e-commerce cu sistemul Customer Relationship Management, cu ajutorul produsului OSF UnifyCOMMERCE, o integrare unică a Salesforce Sales, Service si Community Clouds cu Salesforce Commerce Cloud.
În plus, OSF Commerce a anunţat că este beneficiarul Premiului “Salesforce Partner Innovation” la categoria Retail, pentru implementarea OSF UnifyCOMMERCE. Ceremonia de decernare a premiilor Partner Innovation are loc în fiecare an, în San Francisco, în cadrul conferinței Salesforce Dreamforce, și marchează acordarea de premii partenerilor Salesforce, ca semn de recunoaștere a contribuției lor la succesul clienților.
Dezvoltarea produsului OSF UnifyCOMMERCE a început în 2013, anul în care s-a născut conturarea viziunii OSF Commerce de a integra platforma Salesforce cu fosta platformă Demandware. În același an, produsul a primit prima certificare din partea Demandware, în 2014 urmând cea de la Salesforce. De atunci, OSF a continuat îmbunătăţirea produsului prin crearea de Lightning Components unice pentru Salesforce Commerce Cloud, uşor de folosit în Community Builder din Salesforce Community. Pe lângă vizibilitatea 360 0 a datelor, şi posibilitatea de a plasa comenzi în numele clienţilor („order-on- behalf”), OSF UnifyCOMMERCE permite companiilor să înlesnească clienţilor înregistraţi navigarea cu uşurinţă între siteul Commerce Cloud şi Salesforce Community, prin Single Sign-On, un coş de cumpărături care este mereu prezent, oriunde se află clientul, şi posibilitatea de a cumpăra direct din Community.
De asemenea, în timpul evenimentului Dreamforce, OSF UnifyCOMMERCE a fost menţionat de către Salesforce, în cadrul sesiunii „Commerce Cloud”, pentru funcționalitatea in-context commerce (ecommerce contextual), care le permite clienţilor să adauge produse recomandate în coşurile de cumpărături în timp ce accesează subiecte de interes, direct în Salesforce Community.
,, Aș dori să mulțumesc Salesforce pentru parteneriatul său de durată și tuturor celor de la OSF, care ne- au ajutat să facem acest semnificativ pas înainte”, a declarat Gerard Szatvanyi, Presedinte & CEO, OSF Commerce. ,,Aceasta este o recunoaștere pentru toată munca grea pe care ați depus-o de-a lungul anilor, iar eu sunt mândru să o pot împărtăși cu voi toți”.
,,Am văzut o serie de îmbunătățiri semnificative de la lansarea din octombrie (2015)”, a declarat Reggie Johal, Fondator &CEO, Predator Nutrition. ,,Ratele de conversie ecommerce au crescut cu 50%; viteza de încărcare a paginii a scăzut de la 5 secunde, în medie, până la sub 2 secunde; avem acum o platformă care ne va permite să deschidem și operațiunile din SUA începând cu acest an.”
,,Această recunoaștere este o dovadă a contribuției remarcabile a OSF Commerce, care a reuşit să inoveze și să asigure un succes remarcabil pentru clienții săi, în calitate de partener Salesforce”, a declarat Don Lynch, SVP, Aliante Worldwide, Salesforce.