Soluția LIVE de la Asseco SEE (ASEE) a fost aleasă pentru serviciile clienți și infrastructura contact center-ului Tunelului Eurasia.
La 20 decembrie, Tunelul Eurasia, un mega proiect care permite accesul tranzitului autovehiculelor între laturile asiatică și europeană ale Istanbulului pe sub Strâmtoarea Bosfor, a fost inaugurat de președintele Recep Tayyip Erdogan. Ales „Cel mai bun proiect global de tunel din 2016” de către revista Engineering News Record (ENR), Tunelul Eurasia este o alternativă de transport rapidă, economică, sigură, confortabilă şi ecologică pentru ruta Istanbul Bosfor, cu tehnologie de ultimă oră.
Liderul de țară al Asseco SEE Turcia, Hatice Ayas, a declarat: „Suntem foarte mândri să implementăm LIVE în proiectul Tunelului Eurasia, deoarece aceasta este o soluţie strategică pentru noi. Dezvoltat de ASEE, LIVE îndeplineşte toate cerinţele necesare cu modulele sale globale de afaceri şi suntem foarte bucuroși să fim parte a proiectului cu echipa noastră dedicată.”
LIVE este o platformă CRM avansată cu suport pentru canale de comunicare şi procese de afaceri diferite. Aceasta integrează o gamă largă de tehnologii şi module care fac parte din soluția standard pentru Contact Center. LIVE este un instrument puternic pentru îmbunătăţirea relațiilor cu clienții şi alocarea şi organizarea eficientă a resurselor de sprijin.