NEW TECHNOLOGY — April 27, 2017 at 8:18 am

Companiile utilizează inteligența mobilă pentru afaceri bazată pe concepte consumer

by

roambiCompaniile se bazează din ce în ce mai mult pe inteligența mobilă pentru afaceri în vederea eficientizării operațiunilor și pentru creșterea calității serviciilor oferite. Un exemplu este compania Life Technologies, care cu operațiuni de 3,8 miliarde de dolari oferă produse și servicii pentru oamenii de știință la nivel global.

Tehnologiile mobile inteligente au fost implementate de companie pentru oferirea funcției de extragere a informațiilor din sistemele Oracle ale companiei pentru a fi utilizate pe dispozitive mobile. Astfel, compania a activat un management al informațiilor inteligent și rapid. În urma unei analize, compania a ales soluția de vizualizare a datelor în mediul mobil, MeLLmo Roambi. Roambi este o aplicație dedicată exportului datelor către dispozitive mobile, prin conversia și transformarea acestora în interfețe interactive. Aplicația este dedicată pentru a rula pe Apple iOS, Astfel, datele sunt prezentate clar și pot fi manipulate intuitiv, funcție considerată de cei de la MeLLmo una mai mult conceptuală decât legată de tehnologie. Interfața a fost parte din criteriile de selectare, alături de capacitatea de conectare la sistemele interne ale Life Technologies, cele două fiind elemente considerate vitale de reprezentanții companiei. Motivul pentru care interfața a fost atât de importantă este simplu, reprezentanții companiei dorind ca aceasta să nu se diferențieze de restul aplicațiilor ale pieței de consum, utilizatorii fiind atrași de aplicații cu interfețe simple și concepute pentru a fi prietenoase cu aceștia. Același lucru este dorit și de utilizatorii din zona companiilor, succesul aplicației fiind în mare măsură dat de interfața de operare.

Compania nu a gândit greșit abordarea, rata de adoptare prin Apple App Store fiind ridicată, după ce a fost lansată inițial ca proiect pilot în anul 2011, doar pentru directorii de vânzări. Motivul implementării inițiale doar pentru directorii de vânzări a fost să creeze curiozitate și optimism în cadrul conducerii, pentru ca implementarea să fie realizată în toată zona de vânzări din Europa și America. Implementarea acestei aplicații a dus la deschiderea drumului pentru implementarea unei serii de aplicații mobile intuitive, de la mulți producători, eficientizând forța de muncă a companiei. Contrar aparențelor, Roambi a necesitat o pregătire minimă a utilizatorilor, salvând compania de la costuri suplimentare. Prin designul aplicației asemănător cu aplicațiile de piață largă, utilizatorii s-au acomodat ușor cu utilizarea, practic pregătirea fiind realizată de piața aplicațiilor consumer. Implementarea generală a aplicației a fost un succes, echipele de vânzări ale companiei având acum acces la informațiile necesare în câteva secunde, având posibilitatea de decizie rapidă, timpii aceștia fiind de peste 15 minute utilizând metodele clasice. Astfel, tehnologiile inteligente pentru afaceri, bazate totuși pe conceptul celor consumer, ajută la cooptarea rapidă a clienților, luarea unor decizii și creșterea productivității.