Oracle anunță noi aplicații inteligente bazate pe customer experience, care le permit profesioniștilor din domeniul comerțului, marketingului, vânzărilor și serviciilor să ofere clienților experiențe mai inteligente pe întreaga perioadă a ciclului de cumpărare.
Noile aplicații Adaptive Intelligent pentru CX combină în mod unic datele ”first-party” și datele ”third-party” cu știința sofisticată a deciziei și tehnica ”machine learning” pentru a furniza cele mai puternice soluții de customer experience bazate pe AI din industrie. Aplicațiile inteligente Adaptive pentru CX sunt concepute pentru a contribui la dezvoltarea aplicațiilor existente de comerț, marketing, vânzări și servicii pentru clienți Oracle CX Cloud Suite.
Pentru a veni în ajutorul specialiștilor în marketing care încearcă să genereze lead-uri de calitate și să maximizeze ROI-ul campaniilor de generare de lead, Oracle a dezvoltat un nou produs integrat pentru Oracle Marketing Cloud și LinkedIn Campaign Manager. Acesta reprezintă o modalitate de targetare a publicului prin produsul anunțat recent de LinkedIn, Matched Audiences.