Producătorul de lactate Greek Dairies S.A, deținătorul brandului Olympus, a început implementarea soluției Entersoft Mobile CRM/SFA pentru gestiunea operațiunilor de vânzări și merchandising, în cadrul unui proiect regional care acoperă filialele din România, Bulgaria și Grecia.
Implementarea Entersoft Mobile CRM/SFA va acoperi cerințele de business a două canale majore de vânzări – supermarketuri/magazine en-gros, respectiv mici retaileri. Olympus va utiliza Entersoft Mobile CRM/SFA pentru controlul activităților de vânzări, marketing și relații cu clienții, aferente unei producții de peste 300 milioane euro anual, cu exporturi în 35 de țări. Într-o primă etapă soluția va fi disponibilă pentru 80 de utilizatori, ulterior numărul acestora va depăși 130. Greek Dairies S.A (Olympus) a ales Entersoft CRM/SFA în urma unui proces de selecție, în cadrul căruia au contat în egală măsură funcționalitățile soluției, referințele de la alți clienți, dar și certificările internaționale obținute în ultimul an.
„Entersoft Mobile CRM/SFA acoperă cele mai complexe cerințe și are capacitatea gestionării unei activități regionale cu multiple filiale și canale de distribuție. Performanțele platformei sunt bine cunoscute pe piață și au fost elementul decisiv pentru Olympus. Aplicația este, de altfel, apreciată la nivel internațional, testată în proiecte de anvergură, în domenii precum FMCG, industria farmaceutică, a tutunului sau în construcții”, afirmă Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.
La nivel local, proiectul va fi susținut de către echipa Entersoft România care va oferi servicii complete de consultanță de business și de implementare. Soluția va fi utilizată pe dispozitive mobile și va automatiza procesul de vânzare. În România, grupul Olympus activează prin Fabrica de Lactate Brașov SA, construită în 2011 cu o investiție inițială de 55 milioane euro.