Qlik GeoAnalytics®, cel mai recent produs al Qlik®, lider in domeniul analitizei vizuale, a fost clasificat drept instrument Location Intelligence de top, titlu oferit in cadrul 2017 Location Intelligence Market Study, parte a seriei de cercetari Wisdom of Crowds®de la Dresner Advisory Services. Studiul examineaza Location Intelligence si exploreaza perceptiile utilizatorului, natura implementarilor curente si planurile sale.
Conform raportului, odata cu cresterea vizualizarii si emergenta Internet of Things (IoT), localizarea ca dimensiune cheie si hartile ca mijloc de afisare si navigare aprofundata au devenit tot mai importante. In plus, majoritatea respondentilor estimeaza o importanta ridicata a Location Intelligence in 2017, mai mult de jumatate (63%) considerand tema ca fiind de importanta critica sau foarte importanta.
Printre cele 30 de capabilitati evaluate in cadrul studiului, Location Intelligence este incadrata de catre respondentii studiului fiind critica inaintea Big Data si IoT.
„Ne aflam in mijlocul unei schimbari profunde”, a declarat Howard Dresner, fondator si cercetator-sef al Dresner Advisory Services. „Impactul Location Intelligence este clar si organizatiile trebuie sa se gandeasca la modul in care aceasta poate fi exploatata sau extinsa pentru a imbunatati relatiile cu clientii, pietele, bunurile si altele. Felicitam Qlik pentru pozitia sa de lider.”
„Location Intelligence devine un curent dominant si exista o oportunitate serioasa de a prelua ceea ce este unic si convingator cu privire la aceasta si de a o aduce la viata cu ajutorul unei platforme de visual analytics usoara, rapida si flexibila”, a declarat Anthony Deighton, CTO Qlik.
Qlik GeoAnalytics® raspunde intrebarii “Unde?”
Qlik GeoAnalytics® raspunde nevoii de identificare, verificare si afisare a reperelor geografice pentru a afla informatii spatiale de importanta strategica in procesul decizional.
Utilizatorii pot adauga usor harti pe aplicatiile personale, cu verificare automata a datelor geo, pentru aflarea informatiilor spatiale de importanta cruciala, apoi le pot suprapune peste diferite vizualizari pentru a afla intreaga poveste din spatele datelor.
Utilizatorii pot aprofunda harti dense in informatii, care contin milioane de puncte. Pot, de asemenea, analiza date geo in combinatie cu date non-geo pentru cazuri de utilizare, cum ar fi determinarea locatiilor potentiale de stocare, intelegerea distributiei clientilor de vanzari dupa codul postal sau calcularea timpilor de livrare in lantul de aprovizionare.
Qlik GeoAnalytics® nu numai ca extinde capacitatile curente de cartografiere ale Qlik, dar muta, de asemenea, ceea ce ofera dincolo de vizualizare cu sprijinul unei game largi de cazuri de utilizare avansata a GeoAnalytics®. Utilizand o tehnologie care cuprinde si face streaming de date cartografiate, atat clientii Qlik Sense®, cat si cei QlikView® au acum posibilitatea de a expune relatii geografice ascunse, oferind acuratete, o aprofundare mai buna, decizii mai bune si ROI mai mare.
Cu modelul asociativ unic al Qlik, utilizatorii pot proba toate asocierile posibile care exista in toate datele proprii, inclusiv context geospatial. In plus, utilizatorii pot:
- Sa ia decizii mai bune bazate pe localizare. Multe decizii importante din punct de vedere organizational, cum ar fi selectia site-ului, alocarea resurselor sau timpii de livrare depind de informatiile de localizare. Hartile ofera un context vizual care ajuta utilizatorii Qlik sa ia decizii corecte, informate cu privire la localizare.
- Sa imbunatateasca nivelul de intelegere. Avand capacitatea de a prezenta rapid informatii cartografice, ajuta utilizatorii sa aprofundeze paternuri care nu sunt usor de interpretat prin intermediul tabelelor sau diagramelor. Qlik poate spori acum fiabilitatea datelor, deoarece paradigma hartii reprezinta un mediu familiar pentru majoritatea utilizatorilor.
- Sa creasca productivitatea. Avand capacitatea de a imbogati instantaneu date de localizare precum orase sau tari cu informatii geo necesare, orice utilizator Qlik poate adauga acum vizualizari geo ample, interactive aplicatiilor Qlik.
Cercetarea Wisdom of Crowds®este bazata pe date colectate privind utilizarea si tendintele de dezvoltare, produse si vanzatori. Utilizatoridin toate pozitiile si din toate industriile au contribuit pentru a furniza o perspectiva completa a realitatilor, planurilor si perceptiilor pe piata.
Infiintata in 2004, Relevance este primul partener Qlik in Romania.